Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(TAHNIAH)Zed Zaidi Dilantik Menjadi Presiden Seniman

Pagi tadi, telah dijalankan mesyuarat agung Seniman untuk memilih ahli jawatankuasa baru di FINAS. Antara yang menarik perhatian pastinya jawatan Presiden sendiri. Dan jutaan tahniah Abang Nara ucapkan kepada Zed Zaidi kerana telah dilantik menjadi Presiden Seniman. Untuk makluman, Presiden Seniman sebelum ini ialah Harun Salim Bachik.

zed zaidi

Advertisement

Zed Zaidi yang sebelum ini merupakan Timbalan Presiden Seniman dilihat memang layak untuk memegang jawatan Presiden selepas tampil berani memperjuangkan hak-hak artis Malaysia. Antara isu yang diketengahkan beberapa bulan kebelakangan ini ialah isu kebanjiran pelakon daripada luar negara di Malaysia. Diharap dengan kemenangan ini, Zed Zaidi akan terus memperjuangkan apa yang patut dengan adil dan saksama.

Tahniah kepada Zed Zaidi atas kejayaan ini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

261 Comments

  1. evalavender

    June 25, 2012 at 4:44 pm

    bang, samanla mislina pkai bikiniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. xelok tau… kang abg pun bersubahat sama :P

  2. Nadia

    May 31, 2012 at 4:36 pm

    Ewww.. dah mcm takde org lain yg nak dilantik.. lantiklah org yg lebih matang, profesional dan berpengalaman mcm Datuk Yusof Haslam, Afdlin Shauki, Datuk Rahim Razali, Datuk Jalaluddin Hassan, Rosyam Noor, Datuk Eizlan Yusof atau Datuk AC Mizal… mereka ni lebih layak dan ada kredibiliti dari mamat ni…

  3. che ina

    May 29, 2012 at 8:42 am

    rs nyer pasni periuk nasi sume pelakon yg dtg dr singapore akan ditutup oleh ZZ ni..sian kan?? rsnya ZZ ni dengki la sb dia dia x macho, x gagah mcm aaron tuh n x digilai peminat2 perempuan kt malaysia ni…dia boroi n serabut camnelah org nk minat..lakonan pon x seberapa….rsnya leh hitung kot bape je citer yg dia main…camnelah leh jd presiden seniman pastu ada hati nk bela nsb pelakon…buwekkkkkk

  4. runsing

    May 29, 2012 at 12:42 am

    gila kuasa cmnilah

  5. johana

    May 28, 2012 at 5:18 pm

    aku rasa ape yg ZZ ni buat ade yang betol.tp dia x mention ape yang dia nk sebenarnya.pendatang asing boleh berlakon,menyanyi di negara kita,maksud dia boleh la cari makan kt negara ni.atleast,industri kita jadi semakin meningkat,tetapi jangan lah kita terlalu mengagungkan artis luar sehingga diberi award segala.bukan nak tuju kepada aaron aziz,tp untuk membuka mata semua rakyat malaysia.nak salahkan peminat x boleh,nak salahkan artis pendatang pn x boleh,sekarang ni salahkan siapa yang membenarkan artis luar turut bertanding mana2 pertandingan.silalah sokong artis malaysia.Kepada ZZ anda adalah harapan kepada artis malaysia kini.

Loading...
To Top