May 26th, 2012

Pagi tadi, telah dijalankan mesyuarat agung Seniman untuk memilih ahli jawatankuasa baru di FINAS. Antara yang menarik perhatian pastinya jawatan Presiden sendiri. Dan jutaan tahniah Abang Nara ucapkan kepada Zed Zaidi kerana telah dilantik menjadi Presiden Seniman. Untuk makluman, Presiden Seniman sebelum ini ialah Harun Salim Bachik.

zed zaidi

Zed Zaidi yang sebelum ini merupakan Timbalan Presiden Seniman dilihat memang layak untuk memegang jawatan Presiden selepas tampil berani memperjuangkan hak-hak artis Malaysia. Antara isu yang diketengahkan beberapa bulan kebelakangan ini ialah isu kebanjiran pelakon daripada luar negara di Malaysia. Diharap dengan kemenangan ini, Zed Zaidi akan terus memperjuangkan apa yang patut dengan adil dan saksama.

Tahniah kepada Zed Zaidi atas kejayaan ini.


261 responses to “(TAHNIAH)Zed Zaidi Dilantik Menjadi Presiden Seniman”

  1. evalavender says:

    bang, samanla mislina pkai bikiniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. xelok tau… kang abg pun bersubahat sama :P

  2. Nadia says:

    Ewww.. dah mcm takde org lain yg nak dilantik.. lantiklah org yg lebih matang, profesional dan berpengalaman mcm Datuk Yusof Haslam, Afdlin Shauki, Datuk Rahim Razali, Datuk Jalaluddin Hassan, Rosyam Noor, Datuk Eizlan Yusof atau Datuk AC Mizal… mereka ni lebih layak dan ada kredibiliti dari mamat ni…

  3. che ina says:

    rs nyer pasni periuk nasi sume pelakon yg dtg dr singapore akan ditutup oleh ZZ ni..sian kan?? rsnya ZZ ni dengki la sb dia dia x macho, x gagah mcm aaron tuh n x digilai peminat2 perempuan kt malaysia ni…dia boroi n serabut camnelah org nk minat..lakonan pon x seberapa….rsnya leh hitung kot bape je citer yg dia main…camnelah leh jd presiden seniman pastu ada hati nk bela nsb pelakon…buwekkkkkk

  4. runsing says:

    gila kuasa cmnilah

  5. johana says:

    aku rasa ape yg ZZ ni buat ade yang betol.tp dia x mention ape yang dia nk sebenarnya.pendatang asing boleh berlakon,menyanyi di negara kita,maksud dia boleh la cari makan kt negara ni.atleast,industri kita jadi semakin meningkat,tetapi jangan lah kita terlalu mengagungkan artis luar sehingga diberi award segala.bukan nak tuju kepada aaron aziz,tp untuk membuka mata semua rakyat malaysia.nak salahkan peminat x boleh,nak salahkan artis pendatang pn x boleh,sekarang ni salahkan siapa yang membenarkan artis luar turut bertanding mana2 pertandingan.silalah sokong artis malaysia.Kepada ZZ anda adalah harapan kepada artis malaysia kini.

Loading...