Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(TAHNIAH)Yatt Hamzah Kini Bertudung

Kalau anda menonton rancangan Wanita Hari Ini pagi tadi, pastinya anda akan teruja melihat penampilan baru Yatt Hamzah. Yatt telah membuat keputusan untuk berhijrah dan memakai tudung. Abang Nara tak sempat tengok tetapi daripada apa yang dikatakan oleh rakan-rakan, Yatt memang gorgeous bertudung.

yatt hamzah kini bertudung

Advertisement

Untuk maklumat, Yatt atau nama penuhnya Haryati Hamzah telah pun berkahwin pada tahun 2009. Kalau tak silap Abang Nara, Yatt dan suami telah pun dikurniakan seorang cahaya mata perempuan yang sangat cute yang diberi nama Suci Hanania Malika.

anak yatt

Apa pun tahniah Abang Nara ucapkan kepada Yatt yang telah mengambil keputusan untuk berhijrah memakai tudung. Semoga terus istiqamah dengan penampilan baru ini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

79 Comments

  1. ahmad razi

    April 9, 2012 at 8:23 am

    pakai tudung tu tutup aurat tu wajib. so alhamdulillah dia dah tutup. tapi, kalau pakai tudung, masih tetap berlakon pada aku takde ape sangatlah. pelakon2 wanita ni masih menjadi santapan mata lelaki2 lain. takyah puji sangat lah kot sebab tutup rambut tu wajib bukan sesuatu ‘value added’ dalam kehidupan seorang wanita.

  2. blackpepperpedas

    April 8, 2012 at 3:08 pm

    yatt mmg sgt cantik apabila bertudung…sesuai sgt. So sweet

  3. maya

    April 8, 2012 at 12:39 pm

    comel gila baby dia…out off topic jap…abag nara cuba wt entry ttg maizurah hamzah….sy tgk kt youtube ttg dia,dia ni dulu penyanyi yg digilai kt korea dulu…terkesema gak sy tgk video tu..skg dia juz berlakon je..

  4. Pingback: (TAHNIAH)Yatt Hamzah Kini Bertudung | HatiBlogger [dot] Com

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top