Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(TAHNIAH)Tiz Zaqyah Dilantik Sebagai Duta MAY

Memang sesuai sangat perlantikan Tiz Zaqyah sebagai Duta MAY ini. Abang Nara pun daripada dulu lagi pelik kenapa Tiz tak disambar oleh mana-mana pihak untuk dijadikan duta produk mereka. Bagi Abang Nara, Tiz ada personanya yang tersendiri yang menyebabkan orang menyukainya.

tiz zaqyah duta may

Advertisement

Jutaan tahniah kepada Tiz Zaqyah atas perlantikan ini. Semoga akan dimurahkan lagi rezeki selepas ini. Jadi pelakon dah, jadi penyanyi dah, jadi duta produk pun dah. Lepas ini kita tunggu Tiz jadi isteri orang pulak. Hehehe. Tahniah Tiz!!!

P.S: Gambar sekitar majlis pelancaran iPhone 5.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

62 Comments

  1. apam basi

    September 20, 2012 at 9:36 am

    aku tgk pn da mcm b’bogel..bodoh korg ni..mata letak kt lutut agknya..asal artis je sume nk sokong..

  2. Celena Gemas

    September 14, 2012 at 10:44 am

    En/cik/Tuan/puan/Datin/Dato Raja minah jambu 24jam mengadap computer kalu nko mandi sekilang sabun cap ape sekali pun dgn clorox kalu ko tatau halal haram dosa pahala pun x gune…….air sungai tu air mutlak air suci…..sabun may nko ni leh wat ape?ko pakai habis bli….habis bli ape nko dpt????

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama