Written by AbangNara | October 13th, 2017

Selepas 11 tahun mendirikan rumah tangga, Siti Nurhaliza sebentar tadi telah mengumumkan kehamilannya. Isteri kepada Datuk K dan penyanyi kesayangan ramai ini memaklumkan di dalam satu sidang media yang turut disiarkan menerusi laman sosialnya bahawa dia kini sedang mengandung 4 bulan.
siti nurhaliza hamil
Datuk Siti Nurhaliza juga memanjatkan rasa kesyukuran dan memaklumkan telah mendapat rawatan kesuburan untuk membantunya hamil. Kehamilan ini juga merupakan sebab dia berehat daripada melakukan sebarang aktiviti seni.
siti nurhaliza mengandung

Tahniah diucapkan kepada Datuk Siti Nurhaliza dan Datuk K atas berita gembira ini. Semoga segalanya berjalan lancar sehingga hari kelahiran kelak. Sama-sama kita doakan. Amin.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

23 responses to (TAHNIAH)Siti Nurhaliza Kini Hamil 4 Bulan

  1. Anonymous says:

    Tahniah..syukur alhamdullah..tokti n datuk k..penantian yg ditunggu2..amin..

    8

    1
  2. jenet jeksen says:

    tahniah !!

    5

    0
  3. daon kesom says:

    Lamanya 11 tahun….sedihh dengar. Tahniah.

    10

    0
  4. Gendut says:

    Alhamdullillah…..tahniah tok ti dgn tok k

    6

    0
  5. benci netizen busuk says:

    dtk k tak heran la pasal anak, ank dia pun dh banyak ekor mcm anak netizen kaki umpat kat sini haha,

    grats siti akhirnya berisi juga ko

    2

    7
    • Anonymous says:

      Anak dia pi antar luar terus kecik2 lagi…mmg dia bkn heran pun dgn anak…

      2

      1
      • Anonymous says:

        Mmg datuk k x heran dgn ank..sb dia dh sedia ada brderet ank..tapi siapa tau kuasa Allah mengatasi segalanya..Allah menlahirkn manusia utk menciptakn teknologi yg canggih ini utk mmbantu Dato siti nurhaliza dlm kemelut yg amat sayu.. Syukur & Tahniah Dato siti nurhaliza..love u..muuah..

        6

        1
  6. . says:

    Tahniah :)

    4

    1
  7. kucing terbang says:

    tahniah
    Muah Muah

    2

    1
  8. Anonymous says:

    Alhamdullilah… tahniah..

    2

    0
  9. Besok Negeri Perak vs Negara Johor says:

    Alhamdulillah .. Tahniah .. I like Siti , she so humble (:

    1

    0
  10. siti says:

    oklahhhhhhhhhhhhhh at last………………..good fou lah siti…….
    hmmmmmmmmmmmmmmmm anak hang umoq 20 tok k……..dah dudok ataaih wheelchair gitu…………….tapi tak pahhh lah ada cucu tolak…………….tulah siti ni semua Allah say kifarah……………………………

    0

    3
  11. Anonymous says:

    perlu ke PC?? baru 4 bln kak, org 5 bln pun bole jatuh sndr

    0

    5
  12. wekkkkkkk says:

    4 bulan masih dlm keadaan berwaspada lagi.
    Org kata, tgok kepada kekuatan kandungan, kalau duduk & baring je pun bukan boleh pecaya boleh ke smpai hingga ke 9 bulan.
    Tapi apa2 pun hrp berhati2. Dpt satu pun jadilah ya Mak Iti. Yg ke2 tu lain kira…akan dtg baru fikir.

    0

    1

Leave a Comment

Optional