Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(TAHNIAH)Sherry Merlis Kini Berbadan Dua

Perkahwinan kedua pada 1 Januari 2012 buat pasangan Ash dan Sherry Merlis bakal dikurniakan dengan cahaya mata. Walaupun ramai yang berkata agak bahaya jika seorang wanita itu berusia 40 tahun dan ke atas untuk mengandung, marilah sama-sama kita doakan agar kandung Sherry Merlis selamat sehingga dilahirkan.

sherry merlis mengandung

Advertisement

Untuk makluman, Sherry Merlis sudah berusia 40 tahun dan bernikah dengan Ash (29 tahun) yang merupakan bekas suami Dira Abu Zahar. Semoga dengan berita kehadiran bakal cahaya mata ini akan mengeratkan lagi hubungan mereka berdua. Amin.

P.S: 20 gambar Scottish Fold, kucing yang paling comel Abang Nara pernah tengok

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

44 Comments

  1. diana

    March 10, 2012 at 9:47 am

    org yg suka buat fitnah dan andai sendiri serta menghina org lain tu, sebetulnya dia yg hina… tersangat hina.. korang tak kenal pun dia ni secara peribadi.. nanti kat akhirat kena cari, minta ampun.. kalau tak, sangkut.. mau?

    Tahniah kepada mereka…. semoga semuanya selamat..

  2. qasehsuci.com

    March 9, 2012 at 11:59 pm

    TAHNIAH,happy 4 u 2..

  3. mamawana

    March 9, 2012 at 11:50 pm

    Jodoh pertemuan, rezki kan ketentuan Illahi. Doakan yg terbaik buat mrk, tak kira umur berapa, bekas suami siapa bekas isteri siapa siapa… Doakan yg terbaik utk keluarga mrk. Ins’allah.

  4. maejae

    March 9, 2012 at 11:20 pm

    tahniah…antara pasangan yang saya sukai…^_^V
    semoga kehidupan mereka terus diberkati dengan bakal cahaya mata baru…
    tahniah Ash & Sherie…

  5. lis

    March 9, 2012 at 10:56 pm

    Tahniah. tak nampak macam 40an. masih cantik menawan.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top