March 9th, 2012

Perkahwinan kedua pada 1 Januari 2012 buat pasangan Ash dan Sherry Merlis bakal dikurniakan dengan cahaya mata. Walaupun ramai yang berkata agak bahaya jika seorang wanita itu berusia 40 tahun dan ke atas untuk mengandung, marilah sama-sama kita doakan agar kandung Sherry Merlis selamat sehingga dilahirkan.

sherry merlis mengandung

Untuk makluman, Sherry Merlis sudah berusia 40 tahun dan bernikah dengan Ash (29 tahun) yang merupakan bekas suami Dira Abu Zahar. Semoga dengan berita kehadiran bakal cahaya mata ini akan mengeratkan lagi hubungan mereka berdua. Amin.

P.S: 20 gambar Scottish Fold, kucing yang paling comel Abang Nara pernah tengok


44 responses to “(TAHNIAH)Sherry Merlis Kini Berbadan Dua”

  1. kite pun hebat berkarya says:

    ape ntah org hati busuk ni.Org patotnye bersyukur.komen la baik2.tanggungla kat akhirat t. alhamdulilah Tmbh lagi umat !moga sihat kandunganya.amin.

  2. kasturi says:

    rezeki ash.. iyalah dulu anak dia dgn Dira tu kan susah nak jumpa… iyalah Dira asyik mengelak je bagi ash jumpa.. sekarang Allah kurniakan dia cahayamata baru sebagai pengganti… Dira yang khwin dulu tapi Ash yang dapat anak dulu… Allah Maha Adil…

  3. zbm says:

    tahniah!!! ada antara artis2 yg kawen tahun lepas pun belum mengandung lg. pe2 pun rezeki. lening x leh kira, if baby kuar tu anak luar nikah @ x. if kawen 5 bln , dh kuar, tu betullah. ada yg sbb darah tinggi, kencing manis @ komplikasi lain masa mengandung kebiasaanya dinasihatkan beranak ketika kandungan 38 weeks. tentu sherie merlis pndai jaga bdn, tu yg mudah lekat.

  4. Anonymous says:

    congrate to my aunt..
    actually we already know abt this around febuary..
    yes my aunt bunting pelamin..

    • Datok minah jambu 24jam mengadap computer says:

      aunt kononnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn huh !!! macm betollllllllllll je huh !! bweks !!!

  5. orang cantik xpayah mandi says:

    bunting pelamin biasala. tgkla nanti tarikh bersalinnya…

Loading...