Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(TAHNIAH)Sherry Merlis Kini Berbadan Dua

Perkahwinan kedua pada 1 Januari 2012 buat pasangan Ash dan Sherry Merlis bakal dikurniakan dengan cahaya mata. Walaupun ramai yang berkata agak bahaya jika seorang wanita itu berusia 40 tahun dan ke atas untuk mengandung, marilah sama-sama kita doakan agar kandung Sherry Merlis selamat sehingga dilahirkan.

sherry merlis mengandung

Advertisement

Untuk makluman, Sherry Merlis sudah berusia 40 tahun dan bernikah dengan Ash (29 tahun) yang merupakan bekas suami Dira Abu Zahar. Semoga dengan berita kehadiran bakal cahaya mata ini akan mengeratkan lagi hubungan mereka berdua. Amin.

P.S: 20 gambar Scottish Fold, kucing yang paling comel Abang Nara pernah tengok

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

44 Comments

  1. kite pun hebat berkarya

    March 12, 2012 at 10:34 am

    ape ntah org hati busuk ni.Org patotnye bersyukur.komen la baik2.tanggungla kat akhirat t. alhamdulilah Tmbh lagi umat !moga sihat kandunganya.amin.

  2. kasturi

    March 12, 2012 at 9:01 am

    rezeki ash.. iyalah dulu anak dia dgn Dira tu kan susah nak jumpa… iyalah Dira asyik mengelak je bagi ash jumpa.. sekarang Allah kurniakan dia cahayamata baru sebagai pengganti… Dira yang khwin dulu tapi Ash yang dapat anak dulu… Allah Maha Adil…

  3. zbm

    March 10, 2012 at 8:33 pm

    tahniah!!! ada antara artis2 yg kawen tahun lepas pun belum mengandung lg. pe2 pun rezeki. lening x leh kira, if baby kuar tu anak luar nikah @ x. if kawen 5 bln , dh kuar, tu betullah. ada yg sbb darah tinggi, kencing manis @ komplikasi lain masa mengandung kebiasaanya dinasihatkan beranak ketika kandungan 38 weeks. tentu sherie merlis pndai jaga bdn, tu yg mudah lekat.

  4. Anonymous

    March 10, 2012 at 3:11 pm

    congrate to my aunt..
    actually we already know abt this around febuary..
    yes my aunt bunting pelamin..

    • Datok minah jambu 24jam mengadap computer

      March 10, 2012 at 8:47 pm

      aunt kononnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn huh !!! macm betollllllllllll je huh !! bweks !!!

  5. orang cantik xpayah mandi

    March 10, 2012 at 10:42 am

    bunting pelamin biasala. tgkla nanti tarikh bersalinnya…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top