July 2nd, 2012

Seorang demi seorang selebriti wanita Malaysia mengambil langkah untuk berhijrah dan memakai tudung sepenuhnya. Yang terbaru, Sharifah Sofia semalam telah mengupdate status Twitternya dengan gambar dirinya bertudung sepenuhnya. Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan kepada Sharifah Sofia atas penghijrahan ini.

gambar sharifah sofia bertudung

Semoga selepas ini semakin ramai peminat Sharifah Sofia dan selebriti lain yang akan mengikut jejak langkahnya ini. Kepada Sharifah Sofia, Abang Nara ucapkan tahniah sekali lagi atas perubahan yang sangat cantik ini. Semoga anda tabah menghadapi dugaan bertudung di dalam dunia hiburan yang penuh ranjau ini. Kuatkan semangat dan yakin boleh!!!

gambar sharifah sofia bertudung
3 lagi gambar Sharifah Sofia bertudung dengan membaca entri ini sepenuhnya.

gambar sharifah sofia bertudung
gambar sharifah sofia bertudung
gambar sharifah sofia bertudung
gambar sharifah sofia bertudung


99 responses to “(TAHNIAH)Sharifah Sofia Kini Bertudung”

  1. lily says:

    alhamdulillah.. suka sgt.. mmg mnat kt sharifah sofea ni.. :-)

  2. elle says:

    Alhamdulillah..berita macam ni sejuk ati (dan mata!)..walaupun masih ada kurang2 sikit, nampak leher dsb..tp moga2 selepas ni semakin bertambah baik pemakaiannya..harap lebih ramai artis yg berhijrah ke arah yg lebih baik…maklumlah, orang2 muda suka ikut artis..memuja-muji artis yg tak menjaga agama…jd lebih ramai artis yg berhijrah, lebih selamat Malaysia… Org2 laki pun xde la terlalu banyak sgt ‘mencuci’ mata kan..maklumlah lg bnyk tgk aurat yg bukan muhrim, lg ‘gelap’ hati kita… Harap artis yg masih seksi dan kita semua dpt amek iktibar…

  3. farabella says:

    Alhamdulillah, Sofia pn dah mula pakai hijab. Dia masih ditahap permulaan utk bertudung. Mungkin nampak leher sikit. InsyaAllah, lama2 nanti dia berhijab sepenuhnya. Dia masih belajar2 tu. Kita beri semangat sikit bukan nak kutuk2 je.

Loading...