Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(TAHNIAH)Sharifah Sofia Kini Bertudung

Seorang demi seorang selebriti wanita Malaysia mengambil langkah untuk berhijrah dan memakai tudung sepenuhnya. Yang terbaru, Sharifah Sofia semalam telah mengupdate status Twitternya dengan gambar dirinya bertudung sepenuhnya. Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan kepada Sharifah Sofia atas penghijrahan ini.

gambar sharifah sofia bertudung

Advertisement

Semoga selepas ini semakin ramai peminat Sharifah Sofia dan selebriti lain yang akan mengikut jejak langkahnya ini. Kepada Sharifah Sofia, Abang Nara ucapkan tahniah sekali lagi atas perubahan yang sangat cantik ini. Semoga anda tabah menghadapi dugaan bertudung di dalam dunia hiburan yang penuh ranjau ini. Kuatkan semangat dan yakin boleh!!!

gambar sharifah sofia bertudung
3 lagi gambar Sharifah Sofia bertudung dengan membaca entri ini sepenuhnya.

gambar sharifah sofia bertudung
gambar sharifah sofia bertudung
gambar sharifah sofia bertudung
gambar sharifah sofia bertudung

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

99 Comments

  1. lily

    July 5, 2012 at 1:33 pm

    alhamdulillah.. suka sgt.. mmg mnat kt sharifah sofea ni.. :-)

  2. elle

    July 4, 2012 at 6:52 pm

    Alhamdulillah..berita macam ni sejuk ati (dan mata!)..walaupun masih ada kurang2 sikit, nampak leher dsb..tp moga2 selepas ni semakin bertambah baik pemakaiannya..harap lebih ramai artis yg berhijrah ke arah yg lebih baik…maklumlah, orang2 muda suka ikut artis..memuja-muji artis yg tak menjaga agama…jd lebih ramai artis yg berhijrah, lebih selamat Malaysia… Org2 laki pun xde la terlalu banyak sgt ‘mencuci’ mata kan..maklumlah lg bnyk tgk aurat yg bukan muhrim, lg ‘gelap’ hati kita… Harap artis yg masih seksi dan kita semua dpt amek iktibar…

  3. farabella

    July 3, 2012 at 10:10 pm

    Alhamdulillah, Sofia pn dah mula pakai hijab. Dia masih ditahap permulaan utk bertudung. Mungkin nampak leher sikit. InsyaAllah, lama2 nanti dia berhijab sepenuhnya. Dia masih belajar2 tu. Kita beri semangat sikit bukan nak kutuk2 je.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top