April 17th, 2019

Tahniah kami ucapkan kepada pasangan Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin yang baru sahaja menimang cahaya mata kedua mereka.

Syatilla selamat melahirkan seorang bayi perempuan pada jam 9.15 pagi tadi. Berita gembira itu dikongsikan menerusi akaun Instagram dengan luahan penuh rasa syukur bayi yang dilahirkan itu sihat.

Pasangan ini mendirikan rumah tangga pada 8 Februari 2016 dan dikurniakan cahaya mata lelaki Syeriv Samheizy yang kini berusia 2 tahun.

Sekali lagi kami ucapkan tahniah kepada Sam dan Syatilla. Semoga dengan kehadiran anak ini akan menceriakan dan menambahkan lagi kebahagiaan mereka sekeluarga. Tidak sabar untuk melihat wajah ‘baby girl’ mereka, mesti comel kan?


19 responses to “(TAHNIAH) Shaheizy Sam Dan Syatilla Melvin Timang Cahaya Mata Perempuan”

  1. Anonymous says:

    Bertambah lagi keturunan pembohong… kakaknya peroboh masjid

    • Anonymous says:

      aku dh tgk video penari tu buat pengakuan..
      dia kata ada je tarian bollywood tu..

      pastu pakaian tu, mmg tuan rumah tau..
      so KM tu pembohong!
      boikot je sweetdara dia!!

  2. Jini says:

    A…aku pun tertengok..btoi2 tak senonoh

  3. Anonymous says:

    Jap…korang tgk la IG STORY AHYA…ANAK SI NORMAH DAMANHURI..

    GAMBAR CIUM BINI PUNYE PERUT PUN TAYANG….BONGOKNYAAA
    BINI PUN PAKAI SPENDER JE..EYY

    • peratije says:

      aah la…geli plak aku tgk…hmmm

    • AK2.O says:

      Aku syak..mereka ni anak beranak dan ipar duai dah tak rasa malu berbogel antara 1 sama lain…Video jilat/ciom perut bini pun tak ada rasa malu buat tontonan umum…Allahuuuu…moga diberi hidayah..malu nye lah sebagai umat islam macam tu….Sekadar bawa tittle Melayu jelah…

  4. Anonymous says:

    Ceaser ke normal??klu ceaser hrp y ketiga xyah ceaser laa….x silap y first pn ceaser jgk kannn….

Loading...