Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(TAHNIAH) Selepas 9 Bulan Lahirkan Anak Kembar, Zizie Ezette Hamil Lagi

Selepas sembilan bulan melahirkan bayi kembar lelaki yang sangat comel, kini pelakon Zizie Ezette memberitahu beliau kembali berbadan dua.

Advertisement

Berita gembira itu diumumkan oleh beliau sendiri menerusi akaun Instagram miliknya dengan memuat naik foto alat pemeriksaan kehamilan yang menunjukkan beliau positif hamil difahamkan kandungannya itu sudah masuk tiga bulan.

Zizie mendirikan rumah tangga dengan Ahli Parlimen Kinabatangan, Datuk Seri Bung Mokhtar pada 2009. Mereka dikurniakan bayi kembar pada 29 Disember tahun lalu yang diberi nama Aadam Zac Izette dan Aaleph Zeke Izette.

Tahniah kami ucapkan kepada Zizie dan suami, semoga segala proses kehamilan dan bersalin nanti berjalan dengan lancar. Meriah lagi lah keluarga mereka selepas ini kan?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

8 Comments

  1. Siling Coin

    September 1, 2018 at 10:12 am

    Baby PRU ni… Tahniah2

  2. anonymous

    September 1, 2018 at 12:47 am

    casino…..apa itu mau lawan ka …fuck you kihkihkihkih kuikuikuikui hiiiiiii

  3. Kiki

    August 31, 2018 at 8:54 pm

    Harap x abai anak angkat. Biasalah bung aktif mengefuck dalam parlimen dan luar parlimen.

  4. Nini

    August 31, 2018 at 7:05 pm

    Ni mesti nk cari baby girl..tu yg nk cepat2 sementara masih muda..tahniah !!!.

  5. Sajat

    August 31, 2018 at 1:33 pm

    Amboiiii …. aktif Abg Bung ye…
    Byk masa kat umah agak nye sejak jadi Pembangkang ni….

    • sukatiler

      August 31, 2018 at 2:09 pm

      kalau aku jadi bini bung pun aku nak beranak kembar tiap tahun. dapat 10 anak giler tak happy…g melancong ke obersea berderet anak ngan org gaji kat belakang..

    • Ana

      August 31, 2018 at 4:24 pm

      Ewwweeeew
      ……

      Dia melancong hasil duit titik peluk ayah kau ..

    • Anonymous

      August 31, 2018 at 7:11 pm

      BN tumbg..kpla pening..seks sajalh.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top