Written by AbangNara | January 17th, 2014

Alhamdulillah. Jutaan tahniah diucapkan kepada pasangan suami isteri Awal Ashaari dan Scha Al Yahya. Kalau sebelum ini Abang Nara ada menulis artikel mengenai ura-ura kehamilan Scha, kini berita gembira tersebut telah disahkan oleh Awal sendiri. Menerusi laman Facebooknya, Awal memaklumkan yang kehamilan isterinya sudah pun memasuk trimester kedua.

scha al yahya sah hamil

Berikut ialah gambar dan status yang telah dikongi oleh Awal Ashaari:-

Salam Jumaat. Syukur alhamdulillah we are happy to announce that we’re expecting our first baby, InshaAllah. Scha is reaching her second trimester now and we are so blessed with this rezeki. Terima Kasih buat semua yang selalu mendoakan kami dan moga semuanya berjalan lancar, Amin. #schawal #babyschawal #pregnant #secondtrimester #alhamdulillah

awal jadi ayah

Pastinya Awal dan Scha kini sedang dalam keadaan teruja. Patutlah Scha banyak demam-demam kebelakangan ini. Semoga segalanya berjalan lancar buat pasangan ini. Sama-samalah kita doakan. Tahniah sekali lagi buat Awal dan Scha.

adira

76 responses to (TAHNIAH)Scha Al Yahya Sah Mengandung, Awal Ashaari Kongsi Berita Gembira

  1. peanut says:

    lambat lak nak komen.. alhamdullilah… bertambahlah anak buah aku

  2. propa lebey says:

    Ala…. korang ni… bila artis announce ngandung, ada je yang ngata2. Doakan kebahagian dorg dah la. Dorg pun tak pernah nak ngata korg. Bila tak announce, kata saja nak sembunyi. Hai la manusia…. sentiasa la bersikap positif..

    apa2 pun, congrats schawal…. happy for you guys..

  3. cili padi says:

    scha dah, didie pun dah, who is next??????…..cik tah, lisa, ella, ct, or nina sabri??

  4. Anonymous says:

    ado ku kesah

  5. hamba Allah says:

    takut baca komen2 kat sini. lebih kepada fitnah.

    tahniah schawal…semoga anak dan ibu sihat selalu..

  6. yana says:

    ALHAMDULILLAH….sujud syukur kepada tuhan..bukan semua orang diberi rezeki dan peluang menjadi ayah dan ibu…

  7. […] masa berlalu. Dalam diam sudah 4 bulan Scha Al Yahya hamil. Masih teringat lagi Abang Nara betapa gembiranya para peminat Scha ketika Awal Ashaari mengumumkan berita kehamilan isterinya. Kini sudah tamat trimester pertama. Orang tua kata-kata fasa bahaya sudah berjaya ditempuhi. Insya […]

  8. […] masa berlalu. Dalam diam sudah 4 bulan Scha Al Yahya hamil. Masih teringat lagi Abang Nara betapa gembiranya para peminat Scha ketika Awal Ashaari mengumumkan berita kehamilan isterinya. Kini sudah tamat trimester pertama. Orang tua kata-kata fasa bahaya sudah berjaya ditempuhi. Insya […]