Written by Bella | July 9th, 2018

Tahniah kami ucapkan kepada gitaris kumpulan rock Kristal, Rody yang bakal bergelar bapa tidak lama lagi setelah isterinya, Niena Azman disahkan hamil.

Rody mengumumkan berita itu dengan penuh perasaan teruja menerusi akaun Instagramnya dan betapa beliau tidak terfikir akhirnya akan memiliki keluarga sendiri, tentunya ia satu pengalaman bermakna buat dirinya.

Pada masa yang sama, Rody meminta agar peminat mendoakan kesejahteraan isterinya agar dapat melalui proses kehamilan dengan lancar.

Rody dan Niena yang merupakan penjaga gol futsal kebangsaan mendirikan rumah tangga pada 27 April lalu.

20 responses to (TAHNIAH) Rody Kristal Bakal Bergelar Bapa

  1. minah jambu say NO to drugs says:

    hehehehe

    0

    0
  2. Anonymous says:

    Bosan dh tengok scan2 tu.
    Tak tunjuk x boleh ke…
    Ckp je hamill..org fhm..
    Tak prlu buktilh.

    18

    0
  3. Anonymous says:

    cute je couple nie.

    1

    1
  4. Anonymous says:

    agar proses kehamilan berjalan lancar…suruh je suami buat kerja semua benda. Dari dapur smpai pintu pagar..dri rambut bini sampai hujung kaki.

    5

    0
  5. melati says:

    Kalo bukan org Kelantan ..Tahniah..!! kalo org Kelantan gi mampos….!!

    4

    1
  6. Anonymous says:

    Nara, takde cerita baru ke hari ni??

    1

    0
  7. Anonymous says:

    x semua org kelantan mcn tu….sikap manusia ja yg mcn tu…bukan negeri…awas klu nak menbawang pun

    0

    0
  8. Anonymous says:

    MANA MESEJ HARI INI YG TERBARU…SEMALAM PUNYA JE….

    0

    0

Leave a Comment

Optional