Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(TAHNIAH) Rody Kristal Bakal Bergelar Bapa

Tahniah kami ucapkan kepada gitaris kumpulan rock Kristal, Rody yang bakal bergelar bapa tidak lama lagi setelah isterinya, Niena Azman disahkan hamil.

Advertisement

Rody mengumumkan berita itu dengan penuh perasaan teruja menerusi akaun Instagramnya dan betapa beliau tidak terfikir akhirnya akan memiliki keluarga sendiri, tentunya ia satu pengalaman bermakna buat dirinya.

Pada masa yang sama, Rody meminta agar peminat mendoakan kesejahteraan isterinya agar dapat melalui proses kehamilan dengan lancar.

Rody dan Niena yang merupakan penjaga gol futsal kebangsaan mendirikan rumah tangga pada 27 April lalu.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

20 Comments

  1. Anonymous

    July 10, 2018 at 3:33 pm

    MANA MESEJ HARI INI YG TERBARU…SEMALAM PUNYA JE….

  2. Anonymous

    July 10, 2018 at 2:53 pm

    x semua org kelantan mcn tu….sikap manusia ja yg mcn tu…bukan negeri…awas klu nak menbawang pun

    • Anonymous

      July 10, 2018 at 4:50 pm

      yer lah tu.. mulut pun cam puaka… tgk jer lah fans lopak membawang

  3. Anonymous

    July 10, 2018 at 12:30 pm

    Nara, takde cerita baru ke hari ni??

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top