Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(TAHNIAH) Personaliti Azrinaz Mazharhakim Selamat Lahirkan Anak Ke-4

Azrinaz Mazhar

Personaliti TV terkenal, Azrinaz Mazharhakim dilaporkan telah selamat melahirkan bayi perempuan pada hari Jumaat lalu.

Azrinaz MahzarSumber : Instagram Azrinaz Mahzar  

Berita gembira itu dikongsikan Azrinaz menerusi satu hantaran di Instagram untuk tatapan peminat dan pengikut media sosialnya.

Advertisement

Dalam hantaran tersebut, Azrina meluahkan rasa kesyukuran kerana bayi keempatnya itu telah dilahirkan secara normal tanpa sebarang komplikasi.

“Syukur ke hadrat Ilahi, pemilik segala alam. Keberkatan Jumaat penghulu segala hari, saya telah selamat melahirkan permata hati perempuan seberat 3kg semalam 26 March 2021 pada jam 1.15 tengahari.”

Sekdar info, Azrinaz mempunyai seorang lagi anak perempuan hasil perkahwinan bersama Fairos Khan Abdul Hamid pada 2018 yang lalu iaitu Areesya Malaykha yang kini berusia dua tahun.

Azrinaz sebelum itu pernah mendirikan rumah tangga bersama Sultan Brunei, Sultan Hassanal Bolkiah dan hasil perkahwinan mereka dikurniakan sepasang cahaya mata iaitu Pengiran Muda Abdul Wakeel,15 dan Pengiran Anak Puteri Ameerah Wardatul Bolkiah,13.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

6 Comments

  1. tecit

    March 29, 2021 at 11:05 am

    xfaham kenape nak dihidekan. igt mesia ni negara komunis ke. berita yg masuk pon berita palsu semata2 mcm north korea tu. sengal.

  2. anonymous

    March 29, 2021 at 10:54 am

    sabor je la bruneian,why so defensive,its the truth what!

  3. Anonono

    March 28, 2021 at 2:49 pm

    Dah memang dia pernah kahwin dan ada anak dengan si bolkiah tu, apa yang tak eloknya. Kenapa jatuh air muka bolkiah kalau bekas bini dia kahwin lain ? Anak dia kaki party adik beradik dia joli sakan sekali dengan dia orang brunei tak malu pulak ? Bangga dapat sultan kaki party, kaki perempuan ?

  4. Rabiatul Hm

    March 28, 2021 at 10:43 am

    Teguran yang tidak formal, utk Abg Nara.

    hai abg nara, assalamualaikum. saya dari Negara Brunei, ingin mngucapkan tahniah kpada Puan Azrinaz Mazhar tentang kelahiran nya yang bru ini. semoga mjadi anak yang taat, kepada ibu bapa dan hamba Allah, aammiin.

    tapi abg nara, saya mwakili dari rakyat Brunei, ingin mnegur scara informal kpada abg nara tentang, ayat yang akhir skli, dimana abg nara ada mnulis sperti “Azrinaz sebelum itu pernah mendirikan rumah tangga bersama Sultan Brunei, Sultan Hassanal Bolkiah dan hasil perkahwinan mereka dikurniakan sepasang cahaya mata iaitu Pengiran Muda Abdul Wakeel,15 dan Pengiran Anak Puteri Ameerah Wardatul Bolkiah,13.”

    bagi saya, tak elok ?? (mohon maafkan saya) sbab isu sperti ni, agak sensitif. Walhal, Sultan Hassanal Bolkiah, masih Raja kami. Kalau Sultan Hassanal Bolkiah, tidak lagi mmegang Raja, boleh kami terima. (maafkan saya sekali lagi) cukup lah utk kami sbagai rakyat brunei dan sluruh malaysia atau mana mana ngara yang mngenai hal ini, tentang perkahwinan nya dgn suami yang tersayang dan mendampingi Puan Azrinaz Mazhar ktika ini.

    itu saja yang saya nak katakan kepada abg nara. smoga abg nara dalam keadaan yang sihat, di sayangi dan di cintai oleh org yang mnyayangi dan mngasihi abg nara, smoga rezeki abg nara tidak pernah putus, aammiin.

    sekian, assalamualaikum.

    • hohoho

      March 29, 2021 at 4:54 am

      tak elok? kan kisah benar tu. seluruh dunia pun tau kisah benar tu. ada dalam internet pun. dlm news archive pun ada.
      apa yang sensitif nya pun. masalah negara betul ko ni weh.

    • Anonymous

      March 29, 2021 at 8:32 am

      Dunia tak tahupun sebab apa mereka becerai, org Brunei semua tau dik aha

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top