Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(TAHNIAH)Nelydia Senrose Sah Bergelar Isteri Kepada Mohd Hafez

Jutaan tahniah diucapkan kepada pelakon jelita Nelydia Senrose yang telah pun selamat bergelar isteri kepada Mohd Hafez Halimi Abdul Hamidd dengan hanya sekali lafaz. Majlis pernikahan pasangan sama cantik sama padan ini telah berlangsung pada 6 April 2019 (Sabtu) bertempat di sebuah hotel terkemuka di Kuala Lumpur. Mereka berdua turut ditunangkan sebelum pernikahan berlangsung sebagai memenuhi syarat.

nelydia senrose mohd hafez

Advertisement

Pengantin lelaki telah menyerahkan mas kahwin berjumlah RM10,000 bersama sembilan dulang hantaran berbalas 11, manakala wang hantaran dirahsiakan jumlahnya. Kira-kira 200 orang tetamu yang terdiri daripada ahli keluarga dan kenalan rapat kedua-dua belah pihak telah hadir untuk memeriahkan lagi majlis. Kata Nelydia selepas diijabkabulkan:-

Alhamdulillah, impian, niat dan hajat yang saya simpan selama ini dipermudahkan. Allah memakbulkan doa saya ketika di Tanah Suci Makkah, termasuk dalam soal jodoh. Semoga permulaan fasa baharu ini akan terus mematangkan saya dan suami, insya-Allah.

Asalnya, kami merancang untuk berkahwin pada tahun lalu. Begitupun, ada sahaja kekangan yang menghalang hasrat itu. Namun, di sebalik ujian dan halangan, saya serta suami melaluinya dengan baik. Sekembali daripada mengerjakan umrah, 5 Januari lalu, saya dan Hafez memutuskan untuk ke gerbang perkahwinan dan kami terus memulakan persiapan

nelydia senrose mohd hafez

Hari ini, Nelydia Senrose dan Mohd Hafez akan diraikan di sebuah majlis resepsi bertempat di hotel yang sama. Pada Aidilfitri kelak, sebuah lagi majlis resepsi berkemungkinan akan diadakan di Kelantan. Apa pun, tahniah diucapkan buat pasangan ini. Semoga perkahwinan ini kekal bahagia sehingga ke akhir hayat. Sama-sama kita doakan. Sumber Berita Harian.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

16 Comments

  1. Jefri

    April 8, 2019 at 8:54 am

    Thaniah..plkon pujaan hti…smga dirimu bhgia hingga ke jannah…Amiin.

  2. Nana

    April 7, 2019 at 7:40 pm

    Apsal aku rasa xcantik inai kaler putih tu. Merah gak lawa. Sbb putih nmpk mcm tgn kena sopak je

  3. Rin

    April 7, 2019 at 7:29 pm

    Simple aje,cantek nelydia, baju pengantin nelydia kurang suailah… Walau die tak kenal aku, aku minat sangat kat nelydia, aku ucapkan tahniah… Selamat pengantin baru, moga bahagia ke anak cucu

  4. Anonymous

    April 7, 2019 at 4:37 pm

    Bagusla jumlah wang hantaran dirahsiakan. Kalau banyak, takdela nampak riak. Kalo sikit, takdela mcm kebanyakan retis yg hadap wang ringgit

  5. nina

    April 7, 2019 at 4:16 pm

    tak macam pinang dibelah dua pun..saya rasa nelydia lebih sesuai kahwin dgn s.jibeng

    • nona

      April 7, 2019 at 4:22 pm

      betul tu, mohd hafez nie pulak aku rasa lebih nampak cam pinang dibelah dua kalau dgn aspalela abdullah

    • Anonymous

      April 8, 2019 at 12:07 am

      nina nana nona nonok fucking idiotic lunatic moron………

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama