Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(TAHNIAH)Natasha Hudson Hamil Sebulan, Mula Terasa Loya

Berita gembira akhirnya menjelma buat pasangan pengantin Natasha Hudson dan Carleed Khaza apabila Natasha disahkan sudah hamil sebulan. Mereka berdua telah pun sah menjadi suami isteri sekitar bulan April 2012. Pasti mereka berdua sedang berada dalam fasa keterujaan sekarang ini.

natasha hudson hamil

Advertisement

Menerusi akaun twitter Natasha_Carleed, Natasha Hudson memberitahu yang dirinya sudah mula mengidam dan mengalami loya. Ini perkara biasa untuk wanita hamil terutamanya di trimester pertama. Semoga Natasha menjaga kesihatan tubuh badan dan tidak membuat kerja berat.

natasha hudson hamil

Tahniah kepada Carleed dan Natasha atas berita gembira ini. Semoga semuanya berjalan dengan lancar. Kredit info kepada RotiKaya.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

19 Comments

  1. Sesapa pun boleh

    September 6, 2012 at 11:37 am

    alahai tajuk ‘…..Mula Terasa Loya’ alahaiiiiii
    geli geleman pulak aku membacanya bang nara oiiii….
    say tahniah udahlah….loya2 ni tok sah citer la kot eh, sendiri hadap sudahh….
    adat la pompuan peknen…

  2. Booo

    September 5, 2012 at 8:19 pm

    The latest trend in dunia retis kiter…loya sikit…twitt…..mengandung…twitt siap tunjuk test kit…

    • Anonymous

      September 6, 2012 at 9:18 am

      ntahnyerr…kecoh jer

  3. ngok

    September 5, 2012 at 5:11 pm

    hello perlu ke kata xbest.. atleast ade gak peluang nak dpt baby…huhuh

    • joyah..

      September 6, 2012 at 9:51 am

      maksudnya tak best loya tu.. bkn x best ngandung.. kalau hg x penah ngandung atau tak pernah alah hamil hg diam… aku ngandung muntah bagai nak rak sampai kena tahan kat wad..
      takkan nak ckp, “oh, nikmatnya muntah ini, aku suka muntah.”…

    • ngok

      September 7, 2012 at 8:32 am

      hello.. ko ckp guna ;lutup ke mulut.. ade ke aku ckp dia xbest ngandung…tp kalu loya sekalipun cukupla ckp Alhamdulillah sy diberi peluang untuk mengandung.. loya sume tu kan ujian..ko tanya org yg xpernah ngandung.. jangankan kata loya apepun ujian yg diberikan sanggup diterima…

      ko SILA JANGAN NAK EMOSI XTENTU PASAL YE.. memang NGOK

  4. Miss Farah Quinn

    September 5, 2012 at 4:43 pm

    laki Natasha ni mcm merembes je aku tengok! patut la cepat mengandung!

  5. sendu

    September 5, 2012 at 4:00 pm

    1st!!!!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top