Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(TAHNIAH)Memey Suhaiza Hamil 6 Minggu

Akhirnya berita gembira yang ditunggu-tunggu oleh Memey Suhaiza dan Norman kini sudah pun tiba. Memey akan bergelar seorang ibu dan kini sedang hamil selama 6 minggu. Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan kepada pasangan pengantin ini. Pastinya mereka berdua sangat teruja sekarang.

memey suhaiza mengandung 6 minggu

Advertisement

Menerusi Media Hiburan, Memey memberitahu yang dia mengetahui tentang kehamilannya selepas menjalani ujian kit kehamilan di rumah. Kata Memey:-

Semalam, saya ada buat ujian kehamilan sendiri di rumah selepas balik dari lokasi penggambaran. Apabila melihat keputusan yang positif, saya masih tidak percaya, berdebar dan terus menangis. Selepas itu, abang Norman membawa saya ke klinik dan Alhamdulillah, doktor sahkan saya hamil enam minggu. Setakat ini saya tiada sebarang alahan, tapi sejak dua hari kebelakangan ini saya rasa mual dan suka makan asam dalam kuantiti yang banyak.

Abang Nara nasihatkan agar Memey kurangkan kerja dan banyak berehat terutamanya di trimester pertama ini. Semoga segalanya berjalan lancar buat Memey sehingga hari kelahiran nanti. Jutaan tahniah sekali lagi daripada Abang Nara kepada Memey dan Norman.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

133 Comments

  1. Anonymous

    June 28, 2012 at 2:56 pm

    uwekkkkkk.nak muntah aku..nanti memey dah branak 3 norman kasi tinggal gak yer.hahaha

    • burt

      June 29, 2012 at 12:50 pm

      butthurt sangat apsal ?
      dengki org tu bakal ada anak tapi ko xde ?

  2. titu

    June 28, 2012 at 2:16 pm

    maaflah mympuk, aku prnh dgr jgak yg tok tk ni paka susuk, sbb die prnh dtg kt ngri aku tuk buang bnd tu, tp xleh nk buang.. Tp kalau bnd tu fitnah mmg dosa la wei, tu antara die dgn Allah, btol ke org pakai susk ni xleh mengndung???

  3. sekadar membantu

    June 28, 2012 at 12:09 pm

    mana2 yg blm ada rezeki mengandung tu cuba lawati link fb n bgtau mslh.dia akn suggest produk yg suai tok dipakai..

    ikhtiar je

    • sekadar membantu

      June 28, 2012 at 2:48 pm

      eh..link x kuar plak
      cri nama Fatimah Adziah (FB)..dia jual jamu susuk dara.
      kalu nk ikhtiar tok mengandung leh try produk dia.

  4. bukan peminat artis murahan

    June 28, 2012 at 12:06 pm

    halia teck, baik ko pi minum air halia dulu lah yer sblm nak kesian kan p’puan yang meruntuhkan kebahagiaan rumahtangga org & perampas laki org…. sekian.

    • minah ronggeng

      June 28, 2012 at 12:50 pm

      weii peminat artis murahan..ko mmg murah la…..bodo banggang..ko x abis2 nk dendam ngan memey kan…mcm laki ko lak yg kena rampas..baik ko jaga laki ko baik2 sebelm kena rampas…hati ko mmg busuk takut nnti ALLAH balas balik padan muka ko..hahhahaha

    • bukan peminat artis murahan

      June 29, 2012 at 8:18 am

      minah ronggeng & halia teck adlh org yg samaaaaa.. hahahahaa… suka hati aku lah aku nak komen apa… kan abg nara dh letak ‘apa komen anda’ ?? hahaha

  5. halia teck

    June 28, 2012 at 11:02 am

    lagipon kesian pulak aku tgk si memey, dah bertahun2,dari dulu sampai sekarang,asyik org nak kutuk2,maki2 dia..dah macam2 jenis cacian yg dia telan…now, apa salahnya kita doakan yg terbaik utk dia…tak salah mendoakan kebaikan utk org lain…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama