Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(TAHNIAH)Malek Noor Kini Bergelar Suami Kepada Wan Asma Dengan Sekali Lafaz

Jutaan tahniah diucapkan kepada Datuk Malek Noor akhirnya selamat bergelar suami kepada Pakar Pediatrik, Dr Wan Asma Wan Ismail dengan hanya sekali lafaz. Datuk Malek Noor hanya memberikan senashkah Al-Quran tanpa wang hantaran dan 5 dulang hantaran dibalas 9 oleh pengantin perempuan.
gambar nikah malek noor
Dr Wan Asma mempunyai tujuh orang anak berusia 11 hingga 30 tahun serta empat orang cucu dan sudah tiga tahun menjanda manakala Malek memiliki seorang anak angkat iaitu Nik Nuramalin Aisyah Nik Mahmud berusia 2 tahun.

gambar nikah malek noor

Advertisement

Datuk Malik Noor berharap agar perkahwinan yang pertama buat dirinya ini akan menjadi perkahwinan terakhir. Apa pun Abang Nara terharu mendengar kata-kata isteri Datuk Malik Noor yang tidak mahukan sebarang wang hantaran:-

Kami berdua bersetuju tiada wang hantaran kerana saya tidak perlukan semua itu. Saya akan pergi ke Kuala Lumpur untuk berjumpa suami setiap hujung minggu. Kalau suami ada masa, dia akan datang ke Kota Bharu pula.

gambar nikah malek noor

Jutaan tahniah sekali lagi kepada pengantin baru ini. Gambar dan info kredit Mstar.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

55 Comments

  1. Ni

    March 13, 2012 at 12:30 pm

    to: ADIBAH
    Ko buang la gambar muka ko tu.dah bapa ramai org sound tp ko tak phm jugak..lau asa cantik sgt sekali pon please la jgn market kt cini.menyampah kiteorg tgok.. eeee please la

    • kecoh siak

      March 14, 2012 at 1:35 pm

      kitorg kat sini suka ngan avatar default by email ni haaa. x suka la avatar2 ada muka. x geng :P wahahaha!

  2. Cucu Atuk

    March 13, 2012 at 12:27 pm

    Alhamdulillah… hadiah daripada Allah SWT kepada hambaNya yang bersujud dengan keinsafan dan berserah diri …

  3. Adibah

    March 13, 2012 at 10:40 am

    tahniah datuk malek noor…
    semoga kekal bahagia ke akhir hayat ;)

  4. imani

    March 13, 2012 at 10:12 am

    selamat pengantin baru datuk dan datin.. :)
    semoga ikatan kekal ke syurga..nak kata ke anak cucu dah ada anak cucu kan..
    so semoga kasih kekal ke syurga..aminn..

    abg nara..
    maaf lee..terlari tajuk sket..
    nape xletak gmbr oki setiana dewi dtg malaysia..
    bukan senang nk tgk artis seberang yang sgt istiqomah mcm dia..
    semoga dpt dicontohi bukan sj kita tp artis2 kita nie..

  5. Wong Jowo

    March 13, 2012 at 8:20 am

    respek sama datuk malek noor… selamat pengantin baru buat datuk & dr…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top