Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(TAHNIAH) Izreen Azminda & Ude Wahid Selamat Timang Anak Lelaki

Tahniah kami ucapkan kepada pelakon Izreen Azminda dan suami, Ude Wahid yang baru sahaja menimang anak pertama mereka.

Advertisement

Izreen selamat melahirkan seorang bayi lelaki yang diberi nama Aaron Ibrahim pada Sabtu lalu kira-kiara pukul 1.46 pagi.

Berkongsi berita gembira itu menerusi akaun Instagramnya semalam, Izreen meluahkan rasa syukur proses kelahiran berjalan dengan lancar.

Bagaimanapun, dia masih belum bersedia untuk membuka ruangan komen di laman sosial tesebut.

Izreen dan Ude mendirikan rumah tangga pada 8 Ogos 2017 dalam satu majlis tertutup.

Advertisement

Terdahulu, Izreen pernah berkahwin dengan jurukamera, Muhammad Riza pada 2012 dan berpisah pada  2014. Hasil perkahwinan mereka dikurniakan seorang cahaya mata lelaki Muhammad Adrian Umar.

Ude juga memiliki dua orang cahaya mata lelaki iaity Arish Muqri, dan Ariq Muqri, hasil perkahwinan pertama dengan Intan Liana Saleh.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

21 Comments

  1. cik serunding

    July 2, 2019 at 10:41 am

    aku tunggu je betina jering ni dah beranak…anak dia mmg tak salah & org tak kutuk anak tu…yg org kutuk mak nye si Jering Gatal…dgn si kude gatal..lepas ni boleh la duduk diam2 kt rumah, tak payah muncul dlm industri ni lagi..kang kau muncul balik dlm tv tak pasal2 anak kau pulak yg kena kutuk

  2. Anonymous

    July 2, 2019 at 10:10 am

    BOIKOT tetap BOIKOT ye,,,
    nanti cari alasan tak berlakun sebab jaga anak kecil biar ude wahid cari perempuan baru yang cantik dan kaya
    Ude kan dayus pengecut lagi sanggup buang bini dan anak sebab lubang perempuan cantik yang ada pendapatan
    nanti anaknya pun ikut jejak ibubapa nya peruntuh masjid jaga2 ya

    • unknown

      July 2, 2019 at 10:31 am

      anaknya x salah pon.. agak2 arr ko nih

    • Angelarina

      July 2, 2019 at 1:01 pm

      Astafghfirullah…tahulah marah tapi teruknya perkataan..sudahlah, doakan yang baik2 saja…mungkin Intan akan jumpa jodoh yang jauh lebih baik…doakan jelah yang baik2 untuk semua.

  3. kelantit

    July 2, 2019 at 9:59 am

    bahagia atas derita orang lain.. bagus jering..

    • enter your website

      July 2, 2019 at 10:09 am

      ko salah kan je tuhan ko tu..sebab takdirkan dorg berkahwin..sebab skrip hidup ni kan tuhan yang tentukan

    • unknown

      July 2, 2019 at 10:30 am

      kalau jadi penagih dadah pon salah Tuhan gak ke.. g study lagi

    • enter your website

      July 2, 2019 at 10:41 am

      perkahwinan perkara baik.. penagih dadah perkara keji.. kan boleh beza. dah jom study sama-sama lg.. ko pun nampak mcm bodoh lg je aku tgk

    • unknown

      July 2, 2019 at 10:58 am

      kl dh runtuh rumah tangga org baik gak ke

    • palat mu ah

      July 2, 2019 at 11:41 am

      palui jua kau ani inda tau membezakan. ia atu meruntuhkan rumah tangga orang, pasal atu si ude bercerai sama si intan. kalau ia inda meruntuhkan rumahtangga urang dapat lagi diterima, ani apa? perampas!!

    • Anonymous

      July 3, 2019 at 2:58 pm

      @palat mu ah chill bah.. mun sudah durang sampai kawin atu dah kira jodoh la tu. Ehhh over kau ani

    • Anonymous

      July 2, 2019 at 12:33 pm

      Jadi perampas pun perjalanan hidup yg ko sendiri pilih. Selagi ada pilihan selagi itu jgn nak bralasan takdir dan salahkan tuhan bagai. Lainlah macam intan liana, dia tak mintak pun jadi instafamous tetiba dia jd famous. Masa jumpa ude ko boleh jer pilih back off sbb org tu dah kahwin, tapi kau nak mnggatal jugak. So…rasakan kena boikot. Membiak2 nmpknya babi ditahun babi.

    • Matahati

      July 2, 2019 at 12:35 pm

      Jadi perampas pun perjalanan hidup yg ko sendiri pilih. Selagi ada pilihan selagi itu jgn nak bralasan takdir dan salahkan tuhan bagai. Lainlah macam intan liana, dia tak mintak pun jadi instafamous tetiba dia jd famous. Masa jumpa ude ko boleh jer pilih back off sbb org tu dah kahwin, tapi kau nak mnggatal jugak. So…rasakan kena boikot. Membiak2 nmpknya babi ditahun babi.

    • boikot izreen

      July 3, 2019 at 7:47 am

      adoiii la hidup nak salah kan takdir tuhan je….dh otak, hati , naluri yg tuhan bg tu utk ape????

      ada otak guna la utk fikir baik buruk tindak tanduk kita….guna otak pun ada cara…cara nye berfikir berlandas kan ajaran islam…bukan ikut nasfu…

      hati perasaan yg tuhan bg utk kita selami perasaan sesama manusia….dr situ akan terbit la rase bertimbang rasa, ehsan sesama manusia, rasa bersalah sbb aniaya kaum sendiri n 2 anak kecik yg x berdosa

      esk2 klu benda yg sama jd kt jering, jgn nk merempan lagak janda dianiaya…anak2 hilang kasih syg

  4. puki masam

    July 2, 2019 at 9:48 am

    boring..next?

  5. faraj

    July 2, 2019 at 9:42 am

    Sian anak tu dpt Keluarga B40….hmmm pikiaq sendiri kalau tak faham B40

    • amoi

      July 2, 2019 at 12:06 pm

      aku xtahu ape tu b40..tp aku sian dkt budak tu sbb idop akan dikecam dek sikap mak dia as perampas!

    • faraj

      July 2, 2019 at 1:19 pm

      B40 makna nya pendapatan keluarga bawah RM3K…..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top