Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(TAHNIAH) Izreen Azminda Hamil 3 Bulan

Selepas lebih setahun mendirikan rumah tangga bersama suami tercinta, Ude Wahid, pelakon Izreen Azminda kini sudah berbadan dua.

Advertisement

Berita gembira itu diumumkan oleh Izreen menerusi akaun Instagramnya dengan memuat naik foto imbasan kandungannya dengan kapsyen bersyukur atas kurniaan tidak ternilai itu.

Sedang hamil tiga bulan, Izreen berharap beliau dapat menimang cahaya mata perempuan pula kali ini.

Alhamdulillah saya bersyukur dengan rezeki cahaya mata yang dikurniakan Allah. Kalau disoal saya mahukan anak perempuan, tetapi andai dikurniakan anak lelaki juga saya tidak kisah. Saya cuma harapkan kesihatan yang baik sepanjang tempoh kehamilan sehinggalah saat bersalin kelak yang dijangka sekitar Julai depan.

Izreen pernah mendirikan rumah tangga bersama pengarah, Muhammad Riza Baharuddin pada 2012 sebelum berpisah sekitar tahun 2014. Hasil perkahwinan mereka dikurniakan seorang anak lelaki iaitu Muhammad Adrian Umar.

Kemudian beliau berkahwin secara senyap dengan pemuzik Ude Wahid pada 8 Ogos 2017.

Sumber Berita : Kosmo

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

66 Comments

  1. yuyuyuyuyuyu

    January 6, 2019 at 9:18 am

    bahagia atas penderitaan orang lain…kesian tgk anak2 yang tidak bersalah

  2. Seksnempekted

    January 4, 2019 at 9:42 pm

    Aku kalau ngandung malu nak bgtahu kat orang. Sbb kalau orang yg bgtau dia ngandung kat aku, aku imagine dia gigih tertonggeng terkangkang buat seks dgn laki dia kat dapur, meja makan, RUANG TAMU, bilik air toilet, tepi dinding, belakang pintu, tepi pasu, dalam kete…. Aku jadi geli. Banyak bendalir bersepah.. Yucksssd!!

    • Anonymous

      January 4, 2019 at 10:06 pm

      Nyah ke ko?

    • Anonymous

      January 4, 2019 at 11:27 pm

      Tak pelik pun lepas setahun kawin bunting … yang pelik belum kawin dah bunting hanat!

    • Huhuhaha

      January 5, 2019 at 12:57 pm

      Pegi bega diri ckit kasi cpt ada org nk kawen dgn ko. Ni dah mcm memujuk diri sendri je sebb xde org nk kawen dgn ko. Konon geli la hapa. Heheheehbe

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top