Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(TAHNIAH)Isteri Nabil Raja Lawak, Zira Kini Hamil 5 Minggu

Akhirnya berita yang ditunggu-tunggu oleh semua pasangan suami isteri hadir jua kepada Nabil Raja Lawak dan isterinya Zira. Berita gembira ini hadir selepas Zira melakukan pemeriksaan melalui kit kehamilan apabila berasa agak tidak selesa di waktu pagi. Kini Zira sudah hamil 5 minggu

gambar dira mengandung

Advertisement

Kata Zira:-

Pagi tadi saya rasa tak sedap badan jadi saya menyuruh Nabil membeli kit kehamilan untuk mengetahui sama ada saya berbadan dua atau sebaliknya. Alhamdulillah, keputusannya positif dan kami sepakat untuk mendapatkan pengesahan di sebuah klinik. Syukur usaha kami untuk mendapatkan anak akhirnya dimakbulkan. Doktor mengesahkan saya mengandung lebih lima minggu. Soal jantina anak masih awal untuk saya perkatakan. Apa yang penting biarlah zuriat kami sihat dan sempurna.

Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan kepada Nabil dan Zira. Sila jaga kandungan elok-elok kerana waktu sekarang ini adalah sangat kritikal. Semoga segalanya berjalan lancar buat pasangan ini. Kredit berita Media Hiburan.

P.S: Tersilap tulis nama pulak. Sepatutnya Zira bukan Dira. Hehehe. Maafkan Abang Nara.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

87 Comments

  1. zaia

    April 19, 2012 at 10:59 am

    Tahniah nabil dan zira..

  2. KEDAI TEDDY BEAR BESAR GILERRRRR

    April 18, 2012 at 8:50 pm

    daapt baby baru..tahniah lerr..:

  3. zbm

    April 18, 2012 at 8:42 pm

    ubat clomide, ntah cmne nk eja….bla aku mkn ubat ni menyebabkan berat badan naik berganda2. huhu.aku ingatkan aku je dpt gejala tu. ropenye ramai gaklah yg jd cam tu.camne nk lekat kalau dh tersumbat lemak.terus aku stop makan. 2 thn pas tu,nk cri bidan plak.adalah member2 ckp bla buat urutan, kdg2 kalau tersilap bidan boleh merosakkan rahim.adalah jugak 2-3 org bidan aku jumpa, tp seme bidan tu x gunakan teknik urutan. pas tu, aku stop jumpa bidan. 1 thn kemudian, ada member syorkan aku ambik produk yg dia jual.dlm 2 bln pastu aku dh pregnant 7 mgu.aku rasa seme sbb di atas tu alasan je. tp aku yakin yg Allah dah kabulkan doa mak aku masa dia pergi Mekah buat Haji. Alhamdulillah. aku ckp cam tu sbbnya bla aku nak tambah baby ke2,aku beli semula produk tu tp x dpt2. anak aku pun dh 4 thn.usaha tetap usaha, doa n tawakkal.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top