Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(TAHNIAH) Fizz Fairuz Dan Almy Nadia Bakal Timang Anak Ketiga

Tahniah kami ucapkan kepada pelakon Datuk Fizz Fairuz dan Datin Almy Nadia yang bakal menimang cahaya mata ketiga tidak lama lagi.

Advertisement

Berita gembira itu diumumkan oleh Fizz sendiri menerusi akaun Instagramnya dengan memuat naik foto alat ujian kehamilan. Buat Fizz, ia adalah hadiah paling istimewa bersempena ulangtahun perkahwinan mereka yang keempat.

Rata-rata peminat turut teruja dengan berita tersebut dan mendoakan agar segalanya dipermudahkan untuk Fizz dan Almy.

Sebelum ini, pasangan ini sudah dikurniakan dua orang cahaya mata perempuan iaitu Nur Afrina Arianna, 3 dan Aurora, 1. Siapa tahu kali ini ada rezeki mereka untuk dapat anak lelaki pula? Doakan yang baik-baik buat mereka sekeluarga.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

36 Comments

  1. Anonymous

    May 3, 2018 at 8:08 pm

    mak cik bwang biarlh rezeki diorg

  2. Anonymous

    May 3, 2018 at 7:42 pm

    Betol la orang utara (kedah,perlis dan penang) mulut longkang. Ramai kat atas ni yg kutuk amy ni org utara.- mintak jauh nk buat keturunan org utara . Mulut celupar org perempuan utara ni. Masa aku dekat u dulu budak2 utara ni ramai la kena perli dgn geng laki: muka putih tp tangan hitam. Sebab kuat pakai krim siam. Uols tak caya cuba tgk hahaha

    • orang utara

      May 4, 2018 at 8:47 am

      tak semua orang utara camtu..ingat negeri lain tak ada celupar ke? awak slh sorang yang celupar rasanya..

  3. Miss Garlic

    May 3, 2018 at 7:05 pm

    kehulu ke hiliq belom kawin org tanya bila nak kawin..dah kawin tanya lai bila ada anak..sekarang dah ada anak ckp tak pandai control lah gemok lah..mulut dan hati manusia…tak pernah puas…maklong aku anak 10..paklong meninggai anak semua masih kecik..skarang anak semua pegawai gomen, ketua engineer airlines, etc…tu bukan rezeki ka? Macam tau2 je kan rezeki masing2…

    Jom kita istigfar ramai2

  4. Enter Your Name

    May 3, 2018 at 6:10 pm

    ntah..mcm hgpa plk kena tanggung ank dia.pya la susah hati hgpa.depa pya seronok hgpa yg buat teruk ble.

  5. Anonymous

    May 3, 2018 at 5:23 pm

    hampa ni, biaq la dia.. dia rasa mampu.. suami dia pn happy nk dpt baby lg.. klau x happy, x kan la depa habaq.. cuba la positive sikit. bila positive selalu, hidup pn ceria x da stress.. kan best lagutu :D

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama