(TAHNIAH)Farid Kamil Dan Diana Danielle Bertunang Ahad Lepas

Hiburan

(TAHNIAH)Farid Kamil Dan Diana Danielle Bertunang Ahad Lepas

Seorang demi seorang selebriti yang hangat bercinta mengambil langkah yang seterusnya dalam percintaan mereka. Terbaru, Ahad lepas, Diana Danielle dan Farid Kamil telah pun mengikat tali pertunangan. Menurut perancangan, mereka berdua bakal bergelar suami isteri dalam tempoh masa setahun.

diana danielle bertunang

Advertisement

Majlis yang dijalankan sekitar jam 4 petang di rumah ibu Diana Danielle ini telah berlangsung dengan lancar sekali. Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan kepada Farid Kamil dan Diana Danielle atas berita gembira ini. Banyakkan bersabar sepanjang tempoh pertunangan ini. Jangan cepat marah, jangan cepat emosi dan jangan cepat merajuk. Kena banyak bertolak ansur.

diana danielle

Kepada lelaki di luar sana, walaupun Abang Nara tahu perasaan jeles anda tengah membuak terhadap Farid Kamil, doakanlah kebahagiaan mereka berdua. Tahniah sekali lagi Abang Nara ucapkan kepada Farid Kamil dan Diana Danielle atas berita gembira ini.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

55 Comments

  1. eloanayara

    September 6, 2012 at 10:43 am

    LOL kenapa baju diana dianelle dlm gbr dgn farid kamil tu cam kerja GSC cinema je

  2. sokmo

    September 5, 2012 at 3:43 pm

    Baguslah, lepas ni ada orang bimbing DD. Dahlah tak de bapa yg … kesian budak ni. Harap FK jadi suami yg bertanggung jawab, bimbing DD jadi isteri mithali. Jangan jadi mcm emak dia, membohong sentiasa. Congrats DD & FK.

  3. Minah tonggeng

    September 5, 2012 at 12:36 pm

    Jodoh rezeki dan ajal maut semua kehendak Allah . yg miskin boleh jadi kaye yang kaye boleh jatuh papa kedana. Janji dapat suami baik tak garang dan pandai ambil hati isteri. Berapa ramai pasangan yg sederhana hidupnya tapi bahgia . Sama sama boleh berusaha mencari rezeki. Kalau hari hari dirumah asyik bergaduh saje apa guna nya. Jadi… Walau pun kita nampak farid kamil tu tak sekaye mana tapi…..diana serasi dgn nye dah bersyukurlah tu.

  4. Sweet32

    September 5, 2012 at 10:57 am

    Bile dah kawin, cepat2 dpt baby, k. X sabar nak tgk baby korang mesti gorgeous cute!!!!

  5. Anonymous

    September 4, 2012 at 11:48 pm

    DD dh buat smyg isthikarah ke?

Loading...