Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(TAHNIAH) Farah Nabilah Bakal Nikah Juruterbang 20 Disember Ini

farah nabilah kahwin

Tentunya ramai jejaka akan kecewa apabila membaca berita ini. Pelakon jelita, Farah Nabilah menerusi satu sidang media khas telah mengumumkan dia bakal berkahwin dengan jejaka pilihannya, Mohammed Amirul Yunus yang merupakan seorang juruterbang pada 20 Disember ini.

farah nabilah kahwin juruterbang

Advertisement

Bercerita mengenai detik pertemuannya bersama bakal suami, Farah berkata mereka diperkenalkan oleh sahabat baiknya, Izara Aishah.  Sifat Amirul yang penyabar dan penyayang membuat dirinya tertarik.

Pada awal perkenalan sekitar tujuh tahun lalu, saya memang tidak begitu melayannya kerana ketika itu, saya masih patah hati. Walaupun Izara cuba memujuk, saya tetap berkeras.

farah nabilah kahwin

Namun, sifat sabar dan tidak putus asa Amirul serta cara dia melayan kedua-dua orang tua saya, akhirnya membuka pintu hati saya untuk menerimanya sebagai teman hidup.

Ditanya mengapa dia berahsia mengenai kisah cintanya, Farah menjelaskan dia mahu fokus kepada kerjaya lakonannya terlebih dulu dan bukan kerana takut popularitinya akan terjejas.

Advertisement

farah nabilah

Memang sejak dahulu lagi, saya kurang selesa berkongsi perkara peribadi. Lagipun, saya lebih suka peminat fokus dengan kerjaya saya.

Apabila hubungan kami sudah sampai tahap serius dan yakin untuk melangkah ke fasa seterusnya, baru saya berani mengumumkannya.

farah nabilah Selain majlis akad nikah, mereka turut diraikan dalam dua majlis resepsi iaitu sebelah pengantin lelaki pada 28 Disember, disusuli pihak perempuan pada 5 Januari tahun depan.

Tahniah sekali lagi kami ucapkan kepada Farah Nabilah dan bakal suami. Semoga segala perancangan mereka untuk mendirikan rumah tangga berjalan lancar. Memang sama cantik, sama padan.

Sumber Berita : BH ONLINE

Kredit Foto : Instagram TV3 Malaysia

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

14 Comments

  1. Anonymous

    October 24, 2019 at 4:31 pm

    “Selain majlis akad nikah, mereka turut diraikan dalam dua majlis resepsi iaitu sebelah pengantin lelaki pada 28 Disember, disusuli pihak perempuan pada 5 Januari tahun depan”

    mmg plan nak buat kenduri rumah lelaki dulu ke? biasa buat kat rumah perempuan dulu..#tanyajer

  2. husnuzon

    October 24, 2019 at 12:26 pm

    majlis tu kan tajaan media prima.tak tgk live ke sb apa dan kenapa dirahsiakan sebelum ni.jgn main tuduh n ckp je..netizen..netizen..

  3. Anonymous

    October 24, 2019 at 8:21 am

    Perlukah nak kahwin semua kena buat pc? Edar je kat kahwin nanti mesti pong pang viral semua tahu. Tak faham artis-artis ni, tunang, kahwin, cerai semua nak buat pc.

  4. Anonymous

    October 23, 2019 at 11:13 pm

    Mmg pun ella da kawen tp dia kawen [email protected] Biar lewat janji selamat.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama