Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(TAHNIAH)Ella Bakal Nikah Juruterbang 7 Julai Ini

Abang Nara kagum dengan kehebatan Ella merahsiakan hari pernikahannya yang tinggal tidak kurang daripada seminggu sahaja lagi. Sebentar tadi, portal Murai telah mengumumkan yang Ella bakal bernikah pada 7 Julai dengan seorang juruterbang yang berasal daripada Muar, Johor.

gambar nikah ella

Advertisement

Ella sebelum ini dilihat menghadiri kursus kahwin pada 3 dan 4 Mac yang lalu. Menurut ahli keluarga terdekat Ella, majlis pernikahan akan dilakukan di rumah kediaman keluarganya di Klang, Selangor. Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan kepada Ella atas berita gembira ini. Semoga majlis pernikahan akan berjalan dengan lancarnya.

P.S: Kucing buta yang comel.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

65 Comments

  1. nani

    June 30, 2012 at 3:19 pm

    tahniah Ella! moga berkekalan hingga ke syurga!. yg duk kutuk andartu, menopous, tu kena fikir yg nko kutuk tu hamba Allah gak.. sok kena kat diri nko(jgn ingat nko dah kahwin nko selamat) tak kena kat nko, kena kat anak nko ke, atau apa-apa je… mcm kenkawan lain cakap, jodoh tu rahsia Allah. ..ingat sikit… tu dugaan dia. beribu umpatan nkorang hina dia, dia dpt pahala.. nko?

  2. Anonymous

    June 30, 2012 at 8:19 am

    Umor mcm dia ni dah ada yg menopos. Nnt kalau berjalan dgn anaknya (kalau sempat ada anak la) org tengok macam cicit dgn onyang. Ni sebab dia retis org tau la tu anak dia. Takkan nak meliang liuk macam lalok pula lepas. Tolongla berubah beb dah tak sesuai

    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer

      June 30, 2012 at 11:31 am

      poh dah !!!! bodoh nye komen huh !!!!

  3. alya

    June 30, 2012 at 3:13 am

    dh sme umo dgn my mom dh ..my mom pn dh dpt cucu ella bru nk kawen agk nye nti umo ella 50 taun ank die bru 10 taun ..ksian ella jdoh lmbt pape pn tahniah hope kekal smpai ke syurga ye ..=)

  4. Anonymous

    June 30, 2012 at 12:22 am

    tahniah ella dan azhar…semoga bahagia ke akhir hayat.AMIN….

    • Anonymous

      June 30, 2012 at 8:28 am

      yg si lelaki tu tkde ke yg mudo lg. Ni ada peluang la nk cari lain nnt alasan ella dah kotai.

  5. edy

    June 29, 2012 at 11:29 pm

    kenapa kecoh sangat pasal dia gedik? biar la dia. bukan dia gedik dengan laki kau or bapak kau pun. elok lah happy go lucky macam tu. setiap masa serius je pun tak boleh jugak.

Loading...
To Top