Written by AbangNara | August 26th, 2014

Jutaan tahniah diucapkan kepada Eina Azman, 19 tahun yang bakal mengakhiri zaman gadisnya pada hari Ahad ini. Eina Azman akan mendirikan rumah tangga dengan Datuk Paduka Kaiser Gurmeet Harden atau lebih mesra dengan nama Datuk Gmix, 35 tahun. Mereka berdua bakal disatukan di dalam majlis pernikahan yang akan berlangsung di Hotel Grand Hyatt Kuala Lumpur pada malam 31 Ogos. eina azman kahwin gmix Eina Azman berharap perkahwinannya dengan lelaki berketurunan Sikh ini akan melenyapkan segala fitnah yang melanda dirinya sebelum ini. Kata Eina menerusi Berita Harian:-

Eina berharap dengan berkahwin ini segala kontroversi yang pernah terpalit dalam kerjaya seni akan hilang. Eina nak bersih daripada segala kontroversi. Tapi itu tak bererti Eina akan berhenti berlakon. Bahkan bakal suami pun tak menghalang. Sekurang-kurang apabila sudah berumah tangga, ada orang yang boleh jaga Eina. Selepas kahwin pun Eina kena tahu batas. Harap perkahwinan ini akan melenyapkan segala fitnah

eina azmanTahniah sekali lagi buat Eina Azman dan Datuk Gmix. Semoga majlis pernikahan anda akan berjalan lancar Ahad nanti. Cantik tarikh yang dipilih. Senang nak ingat nanti. Semoga perkahwinan anda akan berkekalan sehingga ke syurga. Insya Allah. Sama-samalah kita doakan. abayaP.S: Pergh~~ Memang confirm isteri tercinta akan kelihatan lebih menawan apabila mengenakan jubah abaya daripada FamilyNara.com ini. Anda pun akan lebih jatuh cinta terhadap si isteri. Sekali sekala belanja isteri apa salahnya kan? Kita juga yang menatap wajah mereka setiap hari. Dapatkan jubah abaya ini dan banyak lagi di www.familynara.com.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

49 responses to (TAHNIAH)Eina Azman Kahwini Datuk Gmix Ahad Ini

  1. laila says:

    tahniah…

    0

    0
    • Anonymous says:

      gurmeet jadi gmix..kelass datuk, hiphop sgt!…

      0

      0
      • Tipah Kurma says:

        curlast… Datin Seri uolssss…
        Semoga Emma Maembong mencontohi jejak rakan2 seretis ni…
        dapat yg kaya, terus lipat kahwin daripada kena usung ke hulu ke hilir tanpa ikatan yg sah ;o)

        0

        0
      • Hingga berbuih... says:

        Saya percaya Eina akan dapat membimbing bakal suaminya menjadi muslimin yang sejati seperti beliau sendiri yang tidak meninggalkan solat 5 waktu sehari, berbudi dan berakhlak mulia serta menghormati orang tua. Dengan kekayaan segera yang bakal diperolehi oleh Eina… diharapkan beliau tidak lupa untuk membantu anak2 yatim dan golongan yang memerlukan.

        Tahniah Eina kerana berjaya mengislamkan seorang saudara baru…. sungguh besar pahala yang diterima olehmu…

        kami semua cemburu dengan anda.

        0

        0
        • Azwana Alia Masih Kegersangan.... says:

          amboiiii 3X cik kak komain ko sarkastik yer komen eina azman, cemburu tu mmg laa betul sbb pandainyer si eina nih memancing jantan kaya senang hidup lagipon dia nih jenis high maintenance sesuwei lah asal jgn tanggung hutang sudahhhh

          0

          0
    • ZUuuuE says:

      aaaarghhhhh! Lari!!!!!! Pontianak!!

      0

      0
  2. ape2 jelah says:

    moga kekal smpai ank cucu lah hendaknya.

    0

    0
  3. Mirai Suenaga says:

    Kalau letak Rita Rudaini sebelah, mesti org kata Rita lagi muda dari Eina ni

    0

    0
  4. baguslah ..tahniah..semoga bahagia selalu xoxoxo

    0

    0
  5. ina says:

    Serius mesti org kata eina ni giler harta.. Tpi ok la bharta pn x amik laki org.. N yg penting dorg cpat kwin.. Dri hanez konon romie kaya tpi x kawin2.. Bercuti mengalahkan laki bini..

    0

    0
    • Bedah says:

      Sapa takmo kawen jantan kaya dan BUJANG uolssss…

      Walaupon Bedah tak berapa berkenan dengan si Eina ni, tapi bagi Bedah dia ni bijak laaa.. sama bijak macam Erin Malek.. dapat laki kaya terus plan kawen… Jgn macam setengah retis tuh, kena usung sana sini, bercuti sana sini sama2, tak kawen2 sampai ke sudah….

      Anyway, tahniah laa Eina.. semoga berbahagia ke anak cucu…

      0

      0
    • Orkid Indah says:

      Curlassssss gitu komen @kak bedah ….. tahniah buat bakal pengantin … tahniah kak bedah luv ur commnt .. Sesaper artis yg terbau hangit tu … bawa2 lah bertenang .. ada juga akak yg sayangkn korang bg teguran … tak gitu.Takut nanti USUNG sana sini lupa lak bila meninggal ada org yg TUKANG USUNG KITA DNGN PENGUSUNG TU …. masa tu Ringgit Msia 0.01 aka 1 sen pun tak guna …. Duit juta2 pun x guna tak boleh USUNG skali dlm keranda bw kubur …. WAKAF @SEDEKAH lah jer boleh tolong kita. Bukan golongn artis jer … masykt smua …. Parents tngk ank2 dngn saper dorang bercuti. X da percampuran bkn mahram.

      0

      0
      • Noni says:

        senarai nama retis dok kena usung boipren ke hulu ke hilir tak kawen2…

        1) Nora Danish
        2) Hanez Suraya
        3) Emma Maembong
        4) Nabila Huda… (bersilih ganti boipren)
        5) Tizz Zaqiyah

        siapa lagi ekkk?????

        0

        0
  6. blergh says:

    datin seri at 19? yeah i don’t think that’ll last long.

    0

    0
  7. Datuk Jalal says:

    gadis lagi kah??kahkahkah

    0

    0
  8. Faizal Tahir Awesome says:

    “Selepas kahwin pun Eina kena tahu batas.”
    yang sebelum kahwin ni ko duk rapat2 peluk2 tuh tahu plak batas?? ke tak tau? ke cemane? semogo ko berubah laaaa

    0

    0
  9. sentap says:

    da bersunat kah?? aku ofkos la xminat eina ni. tapi sbb dye nk kawen, buat bnde yg dituntut Islam, aku doakan kau berbahagia dan slamat membimbing bakal suami. pahala membimbing mualaf. semoga kau berubah menjadi muslimah yg solehah. amin.

    0

    0
  10. nina says:

    terkejut aku duk tengok gambar, scroll nampak model pakai jubah posing camtu. ingatkan tadi si Eina Azman…

    0

    0
  11. miss oppssss says:

    WHO IS DIS??????

    0

    0
  12. Ibu [email protected] says:

    Tahniah. Semuga perkahwinan ini berkekalan dan diberkati Allah..

    0

    0
  13. baru tahu says:

    laaa…..baru 19 tahun ke.
    nampak tua dr umur..
    apa2 pun tahniah. moga dengan adanya saudara baru, anda juga berhijrah ke arah lbh baik.

    0

    0
  14. HOHO says:

    aalaaaa. besar la lubang puki kau nanti sebab dapat yg besar besar sahaja. hahahahahaha. apa2 pun tahniah laa sbb dapat ex aku tuu :D

    0

    0
  15. nasib afiq kembali ke pangkal ibu, tak terus sesat..

    0

    0
  16. bilakakjemahmenulis says:

    Tak payah berlakon dah pun takpa. Duk rumah, buat online business ke, bukak butik ke. Pastu belajar agama, belajar mengaji bersama sama suami. Baru la bersama sama menunju ke Jannah. gituhhhhhhhhhhh

    0

    0
  17. nanako says:

    tak tau la kenapa bila baca entry ni aku nak termuntah ulat mayat.

    0

    0
  18. Anonymous says:

    minah ni pandai jugak ye…dh dpt tangkap ikan besar terus kawin…ye la…takut nti kena kebas ngan anis soraya kn naye..ap pn moga bahagia la dik non wlpn aku x minat kt ko…pas kawin ni berundur jer la dari dunia hiburan…dok uma n wat anak ramai2…

    0

    0
  19. Shhh says:

    Tahniah lah yer Datin Seri Paduka Eina Azman..nak tanya dh sunat lum tu…hahaha..opps.

    0

    0
  20. I LOVE PALESTINE says:

    macam mana nk bimbing laki dia…blom kawin pn dh gambo berkepit
    tp ape pn mudah2an smuanya mendapat redha ALLAH & sentiasa dlm lindunganNya :)

    0

    0
  21. Agensi Berita Nasional says:

    Tahniah buat Eina Azman kerana mendirikan masjid pada Hari Kemerdekaan Malaysia tahun ke-57! Selamat pengantin baru buat Eina dan Gmix serta salam merdeka ke-57 buat seluruh rakyat Malaysia! KOSONG-KOSONG!

    0

    0
  22. nina says:

    Kaiser gurmeet. Kaiser bermaksud maharaja/emperor dalam german. Lepas ni boleh schawal namakan anak laki mereka kaiser lak.

    0

    0
  23. kak anon says:

    ade aku kesah?
    nexttttt…………….

    0

    0
  24. baju mahal says:

    mahal gile baju and tudung dr family nara. berbaloi ke shawl harga rm120..hohoho

    0

    0
  25. adaakukesahkenoks says:

    nak tiru oyen yang bekas tunang datuk tu yg kawen hujung bulan lettew. nyampah noks tgk eina si rambot karat, muka senduk ni!

    0

    0
  26. Aida233 says:

    Apa sumbangan Datuk G sampai boleh dapat title Datuk Paduka?

    0

    0
    • n says:

      Sblm tny apa sumbangan org lain..lbh baik tny apa sumbangan pd dr sendiri untuk berdepan hr akhirat

      0

      0
  27. Anonymous says:

    As salam Abg Nara, td saje click website http://www.familynara.com nak tgk produk..
    Tp sangatlah terkejut sbb harga yang mahal. contohnya :
    1) Taq & Rissa: Wedges Corak Kulit Ular Kuning – RM 189
    2) SOIS Selendang Sutera Brown Polka Dots – RM120.00
    Dan byk lagi…adakah berbaloi pelanggan membeli produk dari familynara.com ini????

    0

    0
  28. anon says:

    Jgn perempuan ni bergaduh dgn mak mertua dah lah, mcm kesah dia dgn si Afiq ke ape hari tu. Si Gmix ni mesti kene control dgn minah garang ni…

    0

    0