Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(TAHNIAH)Diana Danielle Sudah Hamil, Hadiah Hari Jadi Terbaik

Wow. Pantas, cekap dan amanah sungguh Farid Kamil menjalankan tanggungjawab sebagai seorang suami. Memang murah sungguh rezeki pengantin baru ini. Sebentar tadi Diana Danielle telah pun mengesahkan kehamilannya menerusi Twitter.

diana danielle mengandung

Advertisement

Jutaan tahniah diucapkan kepada Diana Danielle dan Farid Kamil atas berita gembira ini. Pastinya mereka berdua sedang tersenyum girang sekarang ini. Menurut Diana Danielle, ini adalah hadiah hari jadi terbaik buat dirinya.

diana danielle mengandung

Diharap DD tidak melakukan aktiviti-aktiviti lasak selepas ini. Banyak-banyak rehatkan badan. At least sehingga tamat trimester pertama. Sekali lagi tahniah atas berita gembira ini. Semoga semuanya selamat. Ucapkan tahniah kepadanya menerusi Twitter Diana Danielle.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

428 Comments

  1. Anonymous

    November 26, 2012 at 12:40 pm

    tak perlu la nak fitnah kalau xtau citer yang sebenar. semuanya kuasa Allah. tiada yang mustahil sekiranya diizinkan olehNYA. Tahniah Farid dan Diana.. semoga dipermudahkan segala-galanya. rezeki kamu sangat murah. agak cemburu kerana rezeki saya masih belum ada. BTW. Hepi for both of u..

  2. cloud9

    November 26, 2012 at 12:39 am

    jgnla ckp mcmtu…kesian baby tu….cube bayangkn muka baby yg comel & baru lahir & x berdosa…..kalau x betul tanggapan2 salah tu…kite yg berdosa

  3. Anonymous

    November 25, 2012 at 10:50 am

    Saya skrg tgh pregnant anak ke 4 n skrg usia kandungan dah genap 24 minggu. Period sy sblm mengandung mmg tetap x ada masalah. Dah 6 thn x mengandung, jadi utk yg kali ini sy mmg teruja dan kembali bersedia. So, 2 hari sblm period saya sepatutnya dtg.. Saya dah gatal2 check sendiri. Alhamdulillah, mmg jelas n nampak 2 line tu.. X canggih pun mcm DD n FK punya UPT.. Pakai yg murah je… Haha… so, pada sape2 yg curious tu.. Benda2 mcm ni x mustahil,lbh2 lg diorang tu muda lg… Jgn fitnah.. Buat pahala dah x sbrp,knp nak tambahkn dosa lagi..ye tak? Kpd DD n FK, tahniah.. Anda sgt bertuah… Ramai pasangan yg dah lama kahwin tp x ada rezeki lg…

  4. nana

    November 24, 2012 at 10:29 pm

    Ape la korng yg fikir bkn2….. makcik sye pon kwin semiggu lps tu dh mengandung.. kahwn awl bln1..dpt ank bln 10 thun sme..x yah nk percaye teori sains sgt… teori sains nie manusia yg buat…bile2 pon bleh berubah kalau ade penemuan baru…. contohnye mudh selama nie saintis kate planet ade 9….skrg nie dorng kte 8 pulk..

  5. Anonymous

    November 24, 2012 at 3:54 pm

    ramai yang xfhm maksud bunting pelamin….sbb tu berlakunya fitnah

Loading...
To Top