September 22nd, 2012

Walaupun sedaya upaya cuba merahsiakan pertunangannya, rancangan Galaksi TV9 semalam berjaya mendapatkan pengakuan Diana Amir tentang berita gembira tersebut. Diana Amir mengesahkan yang dirinya sudah pun bergelar tunangan orang. Lelaki yang berjaya mencuri hati Diana Amir itu ialah seorang ustaz pensyarah di sebuah universiti di utara.

diana amir bertunang

Menurut info daripada pelajar-pelajar UiTM Merbok menerusi Twitter, tunang Diana Amir ini dikenali dengan nama Sir Habib

Tahniah diucapkan kepada Diana Amir atas berita gembira ini. Diana Amir pun mengucapkan jutaan terima kasih kepada peminat-peminatnya yang mengucapkan tahniah kepada dirinya menerusi Twitter. Walaupun Abang Nara pasti ada hati jejaka di luar sana yang berkecai, doakanlah kebahagiaan mereka.

gambar tunang diana amir

Semoga majlis pernikahan kelak akan dilangsungkan secepat mungkin. Diana Amir pun khabarnya memang sudah tidak sabar lagi menjadi isteri orang. Abang Nara doakan agar semuanya akan berjalan lancar. Tahniah sekali lagi.

P.S: Majlis perkahwinan Puteri Sultan Brunei.


172 responses to “(TAHNIAH)Diana Amir Sudah Bertunang”

  1. Adza fan says:

    Untangla Habib…lps dh brp ramai pompuan kt S.Alam ni ko kikis, akhirnyaaaaaaa brtemu jodoh gak ko kn? Dulu masa d ADZZA main kt Concorde S.Alam..slalu gak la mamat ni melepak cr pompuan! Gila berangan! Nasib la ko Diana dpt bekas2 ‘syia’ Shah Alam! Kt ITM Merbok tu pun mesti dh Tamaulipas kena ngap ngan jantan kyat brangan ni…tu tk masuk kembar dia lg sekor tu…huh!

  2. tak baik tuduh-tuduh says:

    Korang…tak baek tau buruk2 sangka mcm tu…tuduh bukan2.. sir habib ni dulu dak junior uitm aku.. die nie ade kembar.. so aku xsure mane satu habib yg tunang ngn diana amir ni.. se tahu aku, habib ni mmg bagus org nye, slalu senyum ikhlas, bijak n berkepimpinan..

    jgn la ckp2 mcm tu kt org.. org nak berubah ke arah kebaikan, septtnya korang doakan yg baik2.. bukan ckp2 mcm tu.. dosa tau.. cuba letakkan diri korang kt tempat dia.. ape perasaan korg?

  3. abu says:

    kalau diana pakai tudung sbb laki ni suruh, sbb nak amik hati bakal mak mertua dia dsb, ape masalahnye? bende baik… bukan suruh bogel pon… sekurang2 nye dia xdpt dosa x tutup aurat… ikhlas atau tak, itu antara dia dgn tuhan.. mase seksi kene hentam, dh tutup pon kene hentam..bukak aib org lain lagi… korang baik sgt ke?

  4. abu says:

    kalau diana bertudung sbb laki ni yg suh, nak amik hati bakal hati mak mertua dsb… ape masalahnye? kan bende baik… bukan suruh bogel… lg satu, kalau kata dia hipokrit sbb berhijab, sekurang2nye dosa tak ttp aurat tu dh xde… soal hati dan keikhlasan antara dia dgn allah… masa seksi kene hentam, dh berhijab pun kene hentam gak… korang baik sgt ke?

Loading...