Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(TAHNIAH) Dengan Hantaran RM77,777.77, Farah Nabilah Sah Jadi Isteri Juruterbang!

farah nabilah bernikah dengan juruterbang

Siapa sangka pertemuan yang diatur oleh rakan baik, Izara Aishah pada 7 tahun lepas, kini berjaya membawa dua hati menjadi satu.

Tepat jam 9.04 malam tadi, pelakon Farah Nabilah dan seorang juruterbang iaitu Mohammed Amirul Yunus sah menjadi pasangan suami isteri.

Advertisement

farah nabilah bernikah dengan juruterbang

Bertempat di Royale Chulan Damansara, pasangan itu telah dinikahkan oleh bapa pengantin perempuan sendiri, Datuk Saipuddin Ahmad dan disaksikan oleh Penolong Pendaftar Perkahwinan Daerah Petaling.

Bagi yang tidak tahu, Farah dan Amirul telah pun bertunang pada hari yang sama sebelum pernikahan berlangsung. Hantaran yang diberikan pula ialah RM77,777.77 diiringi dengan mas kahwin sebanyak RM1,000.

farah nabilah bernikah dengan juruterbang

Advertisement

Farah dan juga suaminya kelihatan cantik sepadan dengan busana putih diinspirasikan oleh gaya Melayu tradisional.

farah nabilah bernikah dengan juruterbang

farah nabilah bernikah dengan juruterbang

Tahniah diucapkan kepada pasangan merpati dua sejoli ini, diharap agar masjid yang dibina akan berkekalan sehingga selama-lamanya.

Sumber: Media Hiburan

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

9 Comments

  1. Herriot the way

    December 21, 2019 at 7:19 pm

    Tahniah ….Rahainese jugak la yang masih makan anggur jepun .!….ni ha tak payah sorok bf ..tup tup kawin … Tahniah .

  2. Peacenowar

    December 21, 2019 at 12:29 pm

    Haha dengki ke

  3. Opsss

    December 21, 2019 at 11:14 am

    Sekarang ni jumlah wang hantaran boleh tipu.. letak je kat cheque 7777777777. Tp itu semua tulisan atas cheque je.. mebi atas persetujuan bersama silap2 hantarwn 30k je. Dah bnyk dah aku jmpe cenggini. Ni semua wayang n nak tunjuk status..

  4. biarbetik

    December 21, 2019 at 9:16 am

    Kesian hahaha…okla tahniah bagus tunang itu jam terus kawin…Selamat pengantin baru

  5. alone

    December 21, 2019 at 8:59 am

    sepi jer….

Loading...
To Top