(TAHNIAH) Datuk Seri Eizlan Yusof Dikurniakan Cahaya Mata Hari Pertama Ramadhan

Hiburan

(TAHNIAH) Datuk Seri Eizlan Yusof Dikurniakan Cahaya Mata Hari Pertama Ramadhan

Pada tanggal 13 April 2021, isteri Datuk Seri Eizlan Yusof selamat melahirkan bayi perempuan seberat 2.98 kilogram yang dinamakan Baby ZR di Hospital UMRA, Shah Alam pada jam 1 petang.

Berita gembira itu malah dikongsikan petang semalam secara video pendek di laman Instagram beliau.

Advertisement

Melalui temu bual bersama BH Online, Datuk Seri Eizlan Yusof mengatakan bahawa dirinya dan isteri telahpun memberi nama untuk bayi perempuannya itu tetapi buat masa sekarang ni mereka bersepakat tidak berkongsi kan dahulu dan hanya memanggil Baby ZR.

Cukuplah dipanggil Baby ZR.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Eizlan Yusof (@eizlanyusof)

Tambahnya lagi, amat sukar untuk Datuk Seri Eizlan Yusof menggambarkan kehadiran cahaya keempat ini dengan kata kata kerana terlalu gembira.

Saya bersyukur dikurniakan rezeki inilah harta dunia akhirat. Terima kasih kepada isteri kerana mengusung kandungan sembilan bulan dan melahirkan cahaya mata, tanda cinta kami.

Datuk Seri Eizlan Yusof turut berkata, hospital yang dimiliki oleh kawannya itu telah melihat detik-detik yang sama ketika cahaya matanya yang lain juga dilahirkan di hospital tersebut menerusi perkahwinan pertamanya.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : BH Online

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...