Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(TAHNIAH)Ayu Raudhah Sahkan Dirinya Sudah Bertudung

Susulan entri sebelum ini tentang penghijrahan Ayu Raudhah yang tampil dengan imej bertudung, Media Hiburan telah pun mendapatkan pengesahan daripada tuan punya badan mengenai hal ini. Ternyata berita baik ini memang benar dan sahih.

ayu raudhah bertudung

Advertisement

Menurut Ayu, dia memang sudah lama teringin untuk bertudung namun hatinya terbuka selepas pulang daripada mengerjakan umrah baru-baru ini. Kata Ayu:-

Alhamdulillah, saya selesa dengan penampilan terbaru ini. Kehidupan saya seperti biasa dan tiada bezanya. Suami pula suka dan menyokong perubahan saya ini.

Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan kepada Ayu Raudhah atas penghijrahan ini. Semoga dengan penghijrahan ini rezeki Ayu akan dimurahkan. Tahniah sekali lagi.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

12 Comments

  1. benci kontrobasi

    August 21, 2012 at 12:12 pm

    story jue aziz mana bang nara..

  2. Anonymous

    August 17, 2012 at 9:16 pm

    dah pakai tudung tu..jangan perasan cantik ke cun ke ayu ke dan jelita ke.. janji hati benar2 ikhlas..itu yang penting…bagi aku dia dah pakai tudung tu muka dia serupa je dengan wanita2 yang biasa2 kita tengok dekat luar yang bertudung juga.. tkde apa yang istimewa…biasa2 jelah..mekap je lebih..

    • punguk rindu

      August 19, 2012 at 10:56 pm

      ah..ko sakit HATI sagat kan dgn ayu raudah tu sbb tu ko komen mcm tu sebab muka ko tu mcm tenuk jamban kuala..aku rasa baik ko beli kapur barus campur dgn taik lembu dan lumur dekat muka ko…baru hilang muka tenuk jamban ko yang penuh puaka mcm hati busuk ko tu….cian btul manusia macam ko ni diberi hidup utk cemburu dgn org je…cian ko eg…malang betul mak ko lahirkn ko kan…

    • ayu seronok sakan dihari raya tahun ini...

      August 22, 2012 at 10:45 am

      yalahkan…ada kata ayu macam tu..tak baik tau…tapi kalau ayu tak mekap pun ayu tetap cantik,ayu dan jelita gitu…ayu pakai tudung pun terpaksa banyak orang yang memaksa..tapi hati ayu meronta2 tau..taknak..taknak..bertudung..nanti nampak dah macam perempuan kesian sangat tau..dah macam perempuan lurus bendul juga…tapi takpelah ayu boleh juga sembunyikan hati dan sifat2 ayu yang sebenar dibalik tudung2 yang ayu tak suka sebenarnya ni…. tapi mesti berlakon2….kan….supaya mereka yang bodoh tu semua terpengaruh dengan ayu yang sekarangkan….ha…ha…ha..ah jangan lupa sokong dan undi ayu dianugerah bintang popular nanti tau…..ok terima kasih kerana menyokong ayu…..apapun selamat hari raya..ampun maaf dipinta..ok bye…bye…

    • lily

      October 7, 2012 at 4:18 pm

      kau ni ayat dengki ke apa?
      baguslah klu dia dah bertudung ,

    • lily

      October 7, 2012 at 4:20 pm

      ayat dengki ke wei . kau jeles cakap jelah .

  3. eloanayara

    August 16, 2012 at 10:31 pm

    cun

  4. Oh! budu

    August 15, 2012 at 9:50 pm

    ooo.. ok tahniah

  5. xeph

    August 15, 2012 at 9:40 pm

    Perlukah aku kesah? Itu benda wajib. Sendiri mau ingat.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top