May 4th, 2012

Jutaan tahniah kepada Awal Ashaari yang sebentar tadi telah sah menjadi suami kepada Scha Al Yahya dengan sekali lafaz sahaja. Mas kahwin pernikahan pasangan pengantin ini ialah sebanyak RM2050. Scha telah diwalikan oleh ayahnya sendiri.
gambar pernikahan awal dan schaKedua-dua mempelai sangat cantik berseri dengan persalinan pernikahan berwarna putih. Pengantin lelaki telah menghantar 7 dulang hantaran dan dibalas dengan 9 dulang. Jumlah wang hantaran dirahsiakan. Nantikan gambar-gambar sekitar majlis pernikahan Awal Ashaari dan Scha Al Yahya sebentar lagi.


125 responses to “(TAHNIAH)Awal Ashaari Kini Suami Kepada Scha Al Yahya Dengan Sekali Lafaz”

  1. zana says:

    tahniah !! semoga berkekalan hendaknye ….

  2. zorraa says:

    Yg korang dok kecoh isu scha tk bertudung ni apa kes?? Biar laki dia la tanggung.. Bg aku dia tk kacau org pun !! Baik dari bertudung litup tp kacau rumahtangga org, mcm si artis tak popular yg nama ADDA (ex mamat sepah) tu nikah pakai tudung tp curi laki orang ! Dah la duit laki dia buat kawin tu sepatutnya bini n anak2 laki dia buat gi Mekah..tk ker rasa berdosa boleh kluar gmbar melentok2 kawin laki org..mmg muka tak malu !!

  3. lili paham says:

    mcm2 peragai manusia skrg … org bt bnda yg baik pown nk maki hamun … sthuu i la kn org yg mcm nie xdew sivik … n sllu ada perasaan hasrat dngki … mugkin dorg xdpt apa yg org laen blh dpt … n dorg nie xpena nak brsyukur dngn apa yg tuhan da kasi … :)

Loading...