Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(TAHNIAH)Awal Ashaari Kini Suami Kepada Scha Al Yahya Dengan Sekali Lafaz

Jutaan tahniah kepada Awal Ashaari yang sebentar tadi telah sah menjadi suami kepada Scha Al Yahya dengan sekali lafaz sahaja. Mas kahwin pernikahan pasangan pengantin ini ialah sebanyak RM2050. Scha telah diwalikan oleh ayahnya sendiri.
gambar pernikahan awal dan schaKedua-dua mempelai sangat cantik berseri dengan persalinan pernikahan berwarna putih. Pengantin lelaki telah menghantar 7 dulang hantaran dan dibalas dengan 9 dulang. Jumlah wang hantaran dirahsiakan. Nantikan gambar-gambar sekitar majlis pernikahan Awal Ashaari dan Scha Al Yahya sebentar lagi.

Advertisement

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

125 Comments

  1. zana

    May 7, 2012 at 9:59 am

    tahniah !! semoga berkekalan hendaknye ….

  2. zorraa

    May 6, 2012 at 3:58 pm

    Yg korang dok kecoh isu scha tk bertudung ni apa kes?? Biar laki dia la tanggung.. Bg aku dia tk kacau org pun !! Baik dari bertudung litup tp kacau rumahtangga org, mcm si artis tak popular yg nama ADDA (ex mamat sepah) tu nikah pakai tudung tp curi laki orang ! Dah la duit laki dia buat kawin tu sepatutnya bini n anak2 laki dia buat gi Mekah..tk ker rasa berdosa boleh kluar gmbar melentok2 kawin laki org..mmg muka tak malu !!

  3. lili paham

    May 6, 2012 at 12:24 pm

    mcm2 peragai manusia skrg … org bt bnda yg baik pown nk maki hamun … sthuu i la kn org yg mcm nie xdew sivik … n sllu ada perasaan hasrat dngki … mugkin dorg xdpt apa yg org laen blh dpt … n dorg nie xpena nak brsyukur dngn apa yg tuhan da kasi … :)

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top