Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(TAHNIAH) Ashraf Muslim Timang Cahaya Mata Keempat

Tahniah kami ucapkan kepada pelakon Ashraf Muslim yang telah selamat menimang cahaya mata keempat. Isteri keduanya, Wan Sakinah pada Isnin lalu melahirkan seorang bayi perempuan seberat 3.07 kilogram pada jam 5.35 petang.

Advertisement

Berita gembira itu dikongsikan Ashraf menerusi akaun Instagramnya dengan memuat naik foto keluarga beliau yang sangat harmoni. Ashraf berharap kehadiran anak perempuannya itu akan membuatkan ukhwah mereka sekeluarga bertambah erat.

Ashraf mempunyai seorang lagi isteri iaitu Noor Dayana Lokman (isteri pertama), beliau mempunyai tiga cahaya mata bersama kedua-dua isterinya iaitu Sarah Ashraf, 4, Anas Ashraf, 3 dan Adam Ashraf, 2.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

41 Comments

  1. Akak Kantin

    September 5, 2018 at 9:17 pm

    Lagi kelakar situasi bila mana..asalnya ko bini tua tetiba ko leh jadi bini muda lak…itulah terjadi kat kawan aku….Mula2 bermadu lepastu ceraikan bini tua..Tiba2 rujuk balik..no 1 jadi no2..no2 jadi no 1…

    • Anonymous

      September 5, 2018 at 9:27 pm

      Ashraf x akan ceraikan Dayana biar pun dia x mencintainya dia kan retis… nanti dia jadi mcm Hanez dan Izreen di boikot termasuk kerja2nya di luar. lagi pun Dayana aset kalau terdesak…. tanpa Dayana org x akan beli kuih dan makanan dlm ig legacynya… habislah adiknya dan sakinah…

    • Anonymous

      September 5, 2018 at 9:49 pm

      Kalau aku tak mahu org menumpg dlm kepayahan selama ini.
      Janda pun x kish. Sbb ini aku. Kerana syglah aku mengalah.

    • zarikalila

      September 6, 2018 at 9:33 am

      Haizzzz, fitnah,fitnah,fitnah. tak abes-abes

  2. Anonymous

    September 5, 2018 at 8:44 pm

    untung la dapat dua. boleh selalu kongkek.

    • Anonymous

      September 5, 2018 at 9:06 pm

      To Ashraf Muslim tambah lagi 2 tapi jgn yg bekerja…. lihat je nasib Dayana dia belajar dan cari nafkah awak juga sibuk bercinta berskandal… sanggup bohong dan menghina Dayana di socmed… berpakat dgn keluarga lari ke siam kawin dan buat PC marah bapa Dayana… tunggulah anak2 kamu pun akan di madukan mana tau dpt laki mcm Ude kan

    • Wekkkkkkk

      September 5, 2018 at 9:42 pm

      Mana ada zmn skrg ni lelaki boleh tanggung isteri2 jika isteri2 x bkerja juga. Org mcm dia ni bkn lahir terus kaya yg harta x habis mcm paris hilton tu atau resort world punya kturunan.
      Org pompuan bukn bodoh dn buta semuanya. Wanita skrg byk intelektual.
      Mcm ada dailog citer Allahyrhm T.S.P. Ramlee.
      1. Byk.
      2. Biasa.
      3. Jarang jarang.
      4….dh lupalh.

    • WickEd

      September 6, 2018 at 4:11 am

      Kadang kadang…

  3. Anonymous

    September 5, 2018 at 8:07 pm

    Non stop project. Klau stop nanti byaran interim dri client x dpt.

  4. Anonymous

    September 5, 2018 at 8:01 pm

    Bini pertama muka pyabar dn lemah lembut.

  5. Anonymous

    September 5, 2018 at 7:56 pm

    Ada org tu bermadu. Bila bini tua pergi rmh mak aku..kutuk bini muda
    Bila bini muda dtg rumah mak aku, kutuk bini tua.
    Sebenarnya baik d dlm rumh dan dpn laki je
    Di blakang..kutuk mmbwg.
    Mak aku ye ye ye kn je..bkn batu apikn.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama