Written by Bella | February 2nd, 2016

Tahniah kepada Stacy dan Akim yang bakal disatukan sebagai suami dan isteri dalam satu majlis pernikahan yang akan diadakan pada hari Jumaat ini.

Menurut Stacy, majlis penuh bermakna buat beliau akan berlangsung secara tertutup di sebuah hotel terkemuka di bandar Kota Kinabalu, Sabah pada jam 10 pagi dan dihadiri oleh keluarga kedua-dua belah pihak sahaja.

Stacy berharap peminat mendoakan yang terbaik dan semoga segala perancangan berjalan dengan lancar.

Doakan segalanya berjalan lancar.

Majlis persandingan  pula akan diadakan pada sebelah malam di lokasi yang sama manakala majlis pihak lelaki pula diadakan pada 26 Februari ini di Johor Bahru yang turut menjemput peminat.

Semoga segala perancangan Stacy dan Akim akan berjalan seperti yang dirancang. Tentu kedua-duanya sudah tidak sabar untuk bergelar suami isteri bukan? Hehe..Harap kekal sehingga akhir hayat. Amin..

Sumber Berita: Harian Metro

21 responses to (TAHNIAH) Akim Dan Stacy Nikah Jumaat Ini

  1. Anonymous says:

    kematian itu pasti

    0

    0
    • Anonymous says:

      MENYAMPAH

      0

      0
    • mental says:

      ko sakit ke hape!

      0

      0
    • Potret mewangi says:

      Abaikan saja budak yg post kematian pasti tu. Sekali dua ok lg. Dh tiap baris sama je. Ape ke hal ko.

      Anywayz i love you both akim n stacy. Akim semakin seksa, ensem dan nmpk segar brbnding dulu. Stacy smakin comel dan jelita. I doakan uolls kekal beranak cicu cocit piut etc. Love youu muah muahhhh.

      Bimbing lah stacu semoga brjaya dlm perkawinan ini. Best of luck and my prayers to you both.

      0

      0
  2. neutral says:

    yes..akhirnya berita gembira yg aku tunggu2….semoga lancar semuanya dan bahagia sehingga akhir hayat..tempuhi alam rumahtangga dgn kesederhanaan,saling bertoleransi,saling berkomunikasi…amin…beautiful nara..jangan lupa update majlis gembira [email protected] nanti ok

    0

    0
  3. Anonymous says:

    akim, stacy, kita semua kena ingat kematian itu pasti

    0

    0
  4. neutral says:

    memang pun kematian itu pasti..tapi apa kaitan dgn majlis pernikahan akimstacy..cuma mau tanya dan keliru

    0

    0
  5. neutral says:

    kalau iya pun tak minat..jangan lah komen sedemikian..cuma doakan saja semuanya selamat dan lancar…semua org pun tau kematian itu pasti…

    0

    0
  6. Anonymous says:

    akim n stacy ni yg muda pun kahwin. sampaikan stacy sanggup peluk islam . yg 2 orang tu dah berumur kesana sini xkahwin2, padahal dah sama2 islam tu

    0

    0
  7. neutral says:

    sapa tu..hehe…

    0

    0
  8. Spice Girl says:

    Tahniah dan semoga kekal hingga akhir hayat

    0

    0
  9. alin naqiya says:

    Tahniah abg akim ..tahniah akak stacy ..moga berjaln dengan lancar

    0

    0
  10. Anonymous says:

    Selamat pengantin baru akim&stacy, seri pengantin akim menjadi2 makin hensem ,sedap je mata memandang, adui boleh jd dosa nie.. Hehehe insha allah sampai jannah .Amin

    0

    0
  11. Andrea says:

    Slmat pgatin bru stacy&akim, smoga bhagia kekal hingga ke janah……Amin….

    0

    0
  12. ainnur says:

    Selamat pengantin baru akim dan stacy … semoga bahagia kekal hingga ke jannah … amin …

    0

    0