September 5th, 2011

Nampaknya penggunaan Twitter oleh golongan-golongan artis semakin meningkat daripada hari ke hari. Ada yang menggunakannya untuk mendekatkan diri dengan peminat. Namun untuk Zarina Ann Julie, selain daripada mendekatkan dirinya dengan peminat, dia turut menggunakan Twitter untuk menghamburkan kata-kata yang agak kesat kepada Awal Ashaari.

awal ashaari zarina

Kalau tak salah Abang Nara, Zarina agak bengang dengan Awal apabila menceritakan sesuatu yang tidak baik tentang dirinya di dalam rancangan Fuhh ~~. Agak kasar jugak tweet-tweet yang dikeluarkan oleh Zarina. Namun Abang Nara tak nampak apa-apa balasan daripada Awal. Mungkin Awal mengambil langkah untuk berdiam diri.

awal ashaari zarina

Lagi beberapa tweet daripada Zarina Ann Julie untuk Awal Ashaari dengan membaca entri ini sepenuhnya.

awal ashaari zarina

awal ashaari zarina

November 16th, 2010

zarina ann julie

Tahniah kami ucapkan kepada Zarina Ann Julie kerana nampaknya dia sudah tidak mahu seksi lagi. Betullah kata orang, manusia ini akan berubah juga suatu masa nanti. Cuma tak tahu bila je. Dan nampaknya masa untuk Zarina Ann Julie untuk tidak seksi lagi sudah pun tiba. Kami cukup-cukup bangga dengan perubahan yang ingin dilakukan oleh Zarina Ann Julie ini.

Dan secara ikhlas, Zarina Ann Julie nampak sangat manis berjubah sebegini. Nampak macam artis Arab. Lebih comel, lebih cantik dan lebih memikat. Tak perlu pakai seksi-seksi. Kami yakin ramai ibu-ibu di luar sana teruja untuk menjadikan Zarina Ann Julie menantu selepas melihat kesopanannya di dalam gambar ini.

zarina ann julie

Klik gambar di atas untuk paparan yang lebih besar. Semoga Zarina Ann Julie akan terus berpegang teguh kepada kata-katanya dan tidak lagi seksi selepas ini. All the best ~~ Kredit gambar kepada Utusan Malaysia.

February 13th, 2010

zarina ann julie

Apo nak jadi ~~
Apo nak jadi ~~
Apo nak jadi dengan Zarina Ann Julie ~~
Sampai sekarang buat hal lagi ~~ .

Memang tak habis-habis dengan kontroversi si anak pontianak nie. Malam semalam Zarina Ann Julie kena tahan plak kat LCCT sempena dengan Ops Perayaan Tahun Baru Cina. Time kena suruh buat ujian air kencing, Zarina Ann nie mengaku yang dia mengambil dadah jenis ketamin dan juga syabu. Memang hampeh betul la dia nie.

Tapi pengakuan si Zarina nie masih tak boleh diterima pakai sebab dia belum jalani ujian air kencing lagi. Pelik jugak kan? Kalau kami dah ngaku tue sumbat jer terus dalam lokap. Hehehe. Nasib baik polis Malaysia nie semua ikut protokol. Berikut adalah kata-kata Penolong Pengarah AADK Selangor, Nani Sikin:-

[note]Mereka tidak boleh disahkan lagi positif mengambil dadah sebelum ujian saringan air kencing dihantar ke Jabatan Patalogi untuk pengesahan. “Sekiranya kedua-dua mereka didapati positif mengambil dadah buat kali pertama, mereka akan diletakkan di bawah pengawasan komuniti oleh AADK. [/note]

Memang betullah kata Wardina yang artis Malaysia nie tak boleh dijadikan ikon langsung. Tak habis-habis dengan masalah, dengan kontroversi. Buat malu diri sendiri jer. Pening kepala dibuatnya. Sumber berita dari Mstar dan Kosmo Online.

March 26th, 2009

gambar terbaru zarina ann julie

Kalau dulu semasa menjadi pontianak, Zarina Ann Julie tak perlu menggunakan sebarang jenis kenderaan untuk ke mana-mana kerana mampu terbang sesuka hati.

Namun setelah agak lama menyepikan diri, gambar terbaru Zarina Ann Julie bersama skuter agak mengejutkan kami. Mungkinkah dia dah tak ada duit sangat nak beli kereta sampai terpaksa menggunakan skuter buat sementara waktu?

Atau sebenarnya Zarina Ann Julie mahu menunjukkan bakat merempitnya yang sudah lama terpendam? Manalah tahu ada pengarah-pengarah filem yang berminat nak jadikan dia heroine dalam filem minah-minah rempit terlampau.

Layan lagi gambar terbaru Zarina Ann Julie bertenggek atas skuter dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

gambar terbaru zarina ann julie

gambar terbaru zarina ann julie

gambar terbaru zarina ann julie

gambar terbaru zarina ann julie

gambar terbaru zarina ann julie

gambar terbaru zarina ann julie

gambar terbaru zarina ann julie