Written by Bella | April 19th, 2017

Sedang menanti hari untuk menyambut kelahiran anak keduanya, pengarah Yusry KRU jelas merasa cukup teruja. Terbaru, Yusry menerusi akaun Instagramnya telah memuat naik foto terkini  isterinya, Lisa Surihani

We are almost there sayang. Cepat betul masa berlalu. Yahaira nak jadi Kak Yong dah.

Sebelum ini, Yusry akui Lisa sudah membuat imbasan kehamilan dan mengetahui jantina anak mereka. Walaubagaimanapun, Yusry ingin merahsiakan jantina anaknya dan mahu memberikan kejutan buat semua.

Yusry dan Lisa bernikah pada 23 Februari 2012 dan dikurniakan seorang anak perempuan Yahaira Leanne yang lahir pada 15 September 2015.

Written by AbangNara | January 24th, 2017

Semakin berseri-seri Abang Nara lihat wajah Lisa Surihani yang kini sedang sarat hamil anak kedua. Sekali tengok macam anak lelaki yang dikandungkan. Insya Allah. Kalau dapat sepasang sudah tentu ia adalah berita yang amat menggembirakan buat Lisa Surihani dan Yusri. Kalau tak silap Abang Nara, kehamilan Lisa kini sudah pun memasuki trimester ketiga. Semoga segalanya dipermudahkan.

lisa surihani

Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar PrettyPeektures.

 
Written by AbangNara | July 1st, 2014

Bagus betul Lisa Surihani ini. Sejak dari dulu lagi, Abang Nara memang perasan yang Lisa ini seorang yang mudah menerima teguran dan kritikan. Tak ada nak anggap satu dunia benci dia kalau tiba-tiba banyak komen negatif yang diterima. Terbaru, fesyen berkemban yang digayakan oleh Lisa ketika KL Fashion Week telah menerima kritikan daripada para peminatnya. Tampil tenang, Lisa memohon maaf atas gaya pakaiannya ketika itu.

lisa surihani berkemban

Kata Lisa menerusi Harian Metro:-

Sebenarnya kalau tengok betul-betul tak ada sampai saya terus berkemban pun tapi jika ada pihak yang kurang senang, saya minta maaf.

Apa yang saya boleh katakan adalah minta maaf kalau ada yang kurang senang atau tersinggung dengan imej itu, tapi saya selesa bekerjasama dengan Alia untuk pakaiannya.

Saya cukup terbuka dan okey jika ada yang menyokong atau menentang penampilan saya. Itu adalah biasa kalau apa yang kita pakai ada yang suka dan ada yang menentang.

Isu ini tak perlu ambil serius rasanya. Bagi saya tak perlu panjangkan benda yang tak perlu dipanjangkan.

lisa surihani berkemban

Betul kata Lisa Surihani itu. Apa jua yang kita lakukan, pasti ada yang suka dan pasti ada yang benci. Tak salah minta maaf kalau terasa ada sedikit kesalahan daripada pihak kita. Bukan luak apa pun kan? Apa pun Lisa nampak agak berisi sejak kebelakangan ini. Ada berita baik kah? Lagi beberapa gambar Lisa Surihani di KL Fashion Week dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | January 29th, 2014

Baru-baru ini, rakan baik Lisa Surihani, Scha Al Yahya telah pun mengumumkan kehamilannya. Selaku seorang isteri, Lisa juga kini sedang berharap agar gilirannya akan tiba jua untuk bergelar seorang ibu. Namun sehingga ke hari ini, masih belum ada rezeki buat dirinya dan suami, Yusry. Untuk makluman, Lisa dan Yusry sudah pun berkahwin kira-kira 2 tahun.

lisa surihani hamil

Adat pasangan yang dah berkahwin, pastinya sering diasak dengan soalan mengenai kehamilan. Lisa Surihani juga tidak terkecuali. Tidak kisah dengan soalan-soalan biasa seperti “bila lagi?”, Lisa mengakui yang dirinya kecil hati apabila ada pihak yang bertanyakan soalan-soalan sensitif. Kata Lisa kepada MalaysianDigest:-

Saya tak kisah kalau orang kerap bertanya, bila lagi, bila lagi…? Ini semua kuasa Allah. Mungkin belum rezeki kami. Tapi saya tak boleh terima bila ada soalan-soalan daripada orang sekeliling yang sampaikan menyentuh hal yang terlalu peribadi.

Saya tak faham kenapa mereka tak sensitif dan tak menjaga perasaan orang lain. Cubalah mereka letakkan diri mereka dalam situasi saya. Bukan kami tak berusaha, tapi tidaklah sampai kami perlu berkongsi tentang perkara itu pada umum.

Disebabkan soalan-soalan yang sensitif itu, membuatkan saya asyik terfikir walhal saya dan suami, kami okay saja. Sebab itu saya luahkan rasa kesal dengan sikap beberapa pihak itu di Instagram baru-baru ni, mujur ramai yang menyokong saya dan saya rasa lega

lisa surihani hamil

Betul kata Lisa Surihani itu. Takkanlah hal dalam kelambu pun nak kena beritahu orang ramai. Abang Nara pasti Lisa dan Yusry adalah orang yang paling teruja dan berusaha keras untuk mendapatkan cahaya mata. Selaku peminat, kita boleh “concern” tapi janganlah sampai menyinggung perasaan orang lain. Insya Allah kalau kita doakan, mana tahu ada berita baik untuk pasangan ini. Buat Lisa dan Yusry, bersabarlah. Insya Allah akan ada rezeki anda suatu hari nanti.

P.S: Michael Schumacher mungkin koma sepanjang hayat