February 15th, 2015

Abang Nara pasti Amran sedang meraung di dalam biliknya sambil memegang gambar Yana Samsudin. Tak apalah Amran. Dah tak ada jodoh. Nak buat macam mana. Lagipun Yana dan Fadzil memang bak pinang dibelah dua. Kalau Yana dengan Amran, mungkin seumpama pinang dibelah 15. Tak berapa nak sesuai sangat. Hehehe.

gambar kahwin yana

Fuh~~ Memang klasik, romantik dan bahagia sungguh gambar pengantin baru kita ini. Semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat dan dikurniakan cahaya mata yang ramai. Sesungguhnya perkahwinan ini adalah satu permulaan hidup baru buat anda berdua. Banyakkan bersabar, bertolak ansur dan saling memahami.

gambar kahwin yana

Lagi beberapa gambar sekitar majlis pernikahan Yana Samsudin dan Fadzil Zahari dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Project2Pi.

gambar kahwin yana
gambar kahwin yana
gambar kahwin yana
gambar kahwin yana
gambar kahwin yana
gambar kahwin yana
gambar kahwin yana
gambar kahwin yana
gambar kahwin yana
gambar kahwin yana
gambar kahwin yana
gambar kahwin yana
gambar kahwin yana
gambar kahwin yana
gambar kahwin yana
gambar kahwin yana
gambar kahwin yana
gambar kahwin yana
gambar kahwin yana
gambar kahwin yana

February 13th, 2015

Alhamdulillah. Akhirnya Yana Samsudin dan Fadzil Zahari kini sah bergelar suami isteri. Abang Nara suka kisah percintaan mereka. Tak terlalu heboh. Hanya diketahui oleh keluarga terdekat sahaja. Tup-tup dah kahwin. Itulah namanya jodoh. Semoga Yana dan Fadzil akan kekal sebagai suami isteri sehingga akhir hayat dan dikurniakan cahaya mata yang ramai. Amin.

gambar nikah yana samsudin

Mereka berdua bakal bersanding esok di Dataran Gemilang Yong Peng. Lagi beberapa gambar sekitar majlis pernikahan Yana Samsudin dan Fadzil Zahari dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Project2Pi.

gambar nikah yana samsudin
gambar nikah yana samsudin
gambar nikah yana samsudin
gambar nikah yana samsudin
gambar nikah yana samsudin
gambar nikah yana samsudin
gambar nikah yana samsudin
gambar nikah yana samsudin
gambar nikah yana samsudin
gambar nikah yana samsudin
gambar nikah yana samsudin
gambar nikah yana samsudin
gambar nikah yana samsudin
gambar nikah yana samsudin
gambar nikah yana samsudin
gambar nikah yana samsudin
gambar nikah yana samsudin

January 23rd, 2014

Alhamdulillah. Lega hati Abang Nara mendengar kesediaan Yana Samsudin untuk menamatkan zaman gadisnya dan melangkah ke alam perkahwinan. Takut jugak kot-kot Yana masih trauma selepas putus cinta dengan Abang Nara satu ketika dahulu. Manalah tahu sehingga sekarang Yana masih tidak dapat melupakan kenangan indah kami bersama. Hehehe.

yana samsudin

Siapakah jejaka yang bertuah dapat memikat hati Yana Samsudin yang kini berusia 29 tahun? Sebelum ini Yana pernah digosipkan dengan adik Farid Kamil iaitu Fadzil Zahari. Memang kedua-duanya sama cantik dan sama padan. Kata Yana kepada MalaysianDigest:-

Tahun ini, tahun 2014 saya dah buka hati saya untuk berkahwin. Kalau dulu ibu saya selalu bertanya bila saya nak berkahwin, tapi ketika itu saya katakan padanya yang saya belum bersedia. Sekarang ni saya dah terfikir dah. InsyaAllah saya dah sedia bergelar isteri.

Kami macam biasa. Dah lima tahun kami berkawan. Saya perempuan, tak boleh lah nak cakap lebih-lebih. Lebih baik tanyakan pada dia (Fadzil)

yana dan fadzil

Kalau Abang Nara jadi Fadzil, memang cepat-cepat masuk meminang. Yana dah bagi “green light” dah tue. Ayat pun nampak macam bagi “hint” je. Sebagai seorang lelaki kacak, ayat-ayat “hint” sebegini harus diambil berat. Jangan lambat ambil tindakan, takut terlepas ke tangan orang lain. Tak gitu?

P.S: Hyundai Veloster Turbo dijumpai di Putrajaya