Written by AbangNara | March 1st, 2017

Satu ketika dahulu, Neelofa dan Hans Isaac pernah menjalin hubungan cinta selama 2 tahun. Namun antara mereka berdua tiada jodoh dan akhirnya hubungan tersebut putus di tengah jalan. Semalam, Hans Isaac telah mengumumkan yang dirinya bakal berkahwin pada bulan Julai kelak. Selaku bekas kekasih dan kawan baik, Neelofa gembira dengan berita tersebut.

hans isaac neelofa

Malah menurut Neelofa, dia sudah mengetahui tentang pertunangan Hans Isaac dengan Gabriella sejak November tahun lalu. Kata Neelofa:-

Hans memberitahu dia akan berkahwin sewaktu berjumpa dengannya di satu majlis tahun lalu. Saya mahu dia gembira dengan wanita pilihannya. Kami tiada masalah dan mengekalkan hubungan sebagai rakan baik

neelofa hans isaacMasing-masing sudah pun mempunyai kehidupan sendiri selepas berpisah pada tahun 2014. Hidup mesti diteruskan. Pengalaman lalu dijadikan pengajaran untuk kehidupan yang lebih baik. Harap-harap lepas ini Neelofa pula bertemu jodoh. Tak sabar nak melihat siapa yang berjaya mencuri hati gadis jelita ini. Sumber Harian Metro.

Written by AbangNara | June 27th, 2016

Salah satu perkahwinan yang dinanti-nanti oleh peminat industri tanah air sudah tentu ialah Neelofa. Si gadis manis Kelantan ini sudah pun berusia 27 tahun. Orang kata, umur yang cantik untuk bergelar seorang isteri. Pasti ramai yang tertanya-tanya siapakah jejaka yang berjaya mencuri hatinya. Walaupun persoalan tersebut masih misteri, Neelofa memaklumkan yang dirinya sudah pun bersedia untuk berkahwin dan hanya menungguh jodoh tiba.

neelofa

Kata Neelofa:-

Dalam soal jodoh, saya mengambil pendekatan berserah kepada Yang Maha Pencipta. Dia yang lebih mengetahui siapa gerangan paling layak untuk saya.Yang pasti, saya sudah bersedia. Cuma dalam hal ini, saya tidak pernah menunggu, tak tergesa-gesa dan terfikir tentang siapakah calon yang sesuai.

Dalam hal ini, ‘senjata’ saya hanya doa. Jodoh itu masih lagi rahsia-Nya dan saya percaya kalau niat kita baik, pasti akan dipermudahkan segala-galanya. “Jadi sekarang ini, tunggu sajalah. Nak cakap lebih-lebih pun payah.

neelofa

Abang Nara juga sentiasa berdoa agar Neelofa bertemu jodoh segera. Satu ketika dahulu Abang Nara pernah melukakan hati Neelofa apabila menolak cintanya. Mungkin Neelofa masih kecewa sehingga ke hari ini. Hehehe (ok ini lawak je jangan percaya). Apa apa pun, kalau dah nak kahwin nanti, jangan lupa jemput para peminat. Pasti ramai yang tak sabar nak melihat Neelofa di atas jinjang pelamin. Sumber Utusan Malaysia.

sunway pyramid

P.S: Menggamit memori sungguh perhiasan Hari Raya Aidilfitri di Sunway Pyramid yang bertemakan retro ini. Terasa macam kembali ke zaman 60-an dan 70-an. Memang unik sungguh. Ada peluang untuk menebus sampul duit raya versi “Pop Yeh Yeh” dan voucher untuk mendapatkan potongan rambut ala retro. Hanya perlu buat pembelian minimum RM250 sahaja (RM150 untuk pemegang kad HSBC).

sunway pyramid

P.P.S: Aktiviti hebat dengan tema klasik retro di Sunway Pyramid ini berlangsung dari 17 Jun 2016 sehingga 10 Julai 2016. Nak shoppping raya pun boleh juga sebab diskaun kaw-kaw sedang berlangsung sempena Aidilfitri. Confirm boleh jimat banyak punya. Hujung minggu ini Abang Nara nak bawak anak bini pergi lagi. Seronok juga sekali sekala kembali ke zaman pop yeh yeh kan?

Written by AbangNara | December 18th, 2015

Kah kah kah. Tergelak sakan Abang Nara membaca komen-komen yang membuat gurauan mengorat Neelofa di salah satu status Facebook pengacara itu. Selepas menafikan dirinya menjadi isteri ketiga seorang menteri dan juga mengumumkan jumlah jualan tudung Naelofar mencecah RM50 juta, Neelofa telah tampil memaklumkan yang dirinya masih muda serta tidak terburu-buru untuk bergelar seorang isteri.

neelofa

Neelofa juga menegaskan sekali lagi bahawa gosip dirinya menjadi isteri ketiga seorang menteri adalah sampah semata-mata. Apa yang mencuri perhatian Abang Nara ialah ayat-ayat manis para jejaka yang mengambil kesempatan untuk cuba mengorat Neelofa. Kelakar-kelakar jugak rakyat Malaysia ini rupanya. Hehehe.

neelofa

neelofa

Mana tahu dalam ramai-ramai jejaka tersebut, ada yang akan berjaya mencuri hati Neelofa. Abang Nara ucapkan goodluck buat anda. Kalau ada jodoh tak ke mana kan?

neelofa

Buat Neelofa, sementara masih muda ini, perkukuhkan dulu empayar perniagaan anda. Insya Allah satu hari nanti pasti akan bertemu jodoh. Kalau bukan dengan orang lain, dengan Abang Nara pun boleh jugak. Eh, eh, eh.

Written by AbangNara | August 21st, 2015

Ehem, ehem. Hai Neelofa. Usia Abang Nara pun 30 tahun ke atas? Sudikah dirimu menerima cinta yang tulus ikhlas dari jiwa ini? Ehehe. Kalau wife Abang Nara baca nie, mesti kena hempuk dengan mop. Abang Nara dah tak ada peluang, namun buat anda yang berjantinakan lelaki dan berusia 30 tahun ke atas, peluang anda untuk mencuri hati Neelofa kini lebih tinggi berbanding mereka yang berusia 30 tahun ke bawah. Ini kerana Neelofa lebih menggemari lelaki yang berusia 30 tahun dan ke atas kerana lebih matang dan memahami erti sebuah perhubungan.

neelofa

Selaku seorang suami yang berusia 32 tahun (dah tua dah diri ini), diakui memang tahap kematangan Abang Nara semakin tinggi sejak kebelakangan ini. Abang Nara lebih mementingkan keluarga, semua benda nak buat akan fikir impak kepada anak bini terlebih dahulu. Tak adalah buat keputusan sesuka hati. Semua benda akan dibawa berbincang bersama isteri. Mungkin itu yang dicari oleh Neelofa. Kata Neelofa:-

Memang ada lelaki yang cuba mendekati saya tetapi saya mengelak kerana tidak mahu memberi mereka harapan. Kalau saya mahu menjalinkan hubungan dengan lelaki, biarlah hubungan itu ada hala tuju. Kalau boleh saya tak mahu bercinta dengan jejaka di bawah usia 30 tahun.

Kalau boleh lelaki itu biarlah melepasi usia 30 tahun. Ini kerana bagi saya mereka dalam umur begini sudah matang dan sudah faham erti sebuah hubungan

neelofa

Satu ketika dahulu, Neelofa pernah bercinta dengan Hans Isaac yang umurnya memang melebihi paras 30-an. Sememangnya wanita memerlukan lelaki yang lebih dewasa dan matang untuk memimpin mereka. Jadi kepada lelaki yang berusia 30 tahun dan ke atas, bersiap sedialah ‘resume’ anda untuk menjadikan Neelofa tulang rusuk kiri anda. Hehehe. Selamat mencuba!!! Sumber Berita Harian.

P.S: Gambar mata kucing yang amat menakjubkan