August 6th, 2015

Shah Rukh Khan nama yang pasti anda semua kenal lebih-lebih lagi kalau semalam anda sempat layan filem beliau paling hit Kuch Kuch Hota Hai ( jangan tipu anda tak layan sebab kami pun layan sebenarnya hehe).

Mesti anda juga tahu bahawa aktor tersebut merupakan seorang Muslim tetapi telah dihimpit pelbagai kontroversi kerana mendirikan rumah tangga bersama Gauri Chibber yang beragama Hindu.  Malah sekitar tahun 2009 ada madrasah di India telah mengkritik dan mengeluarkan fatwa SRK telah murtad kerana mengeluarkan kenyataan menghina Islam dan Nabi Muhammad SAW.

Tetapi baru-baru ini, peminat beliau terkejut  apabila sebuah foto beliau di lapangan terbang sambil memegang tasbih mula tersebar luas selepas beliau pulang daripada menjalani penggambaran di Bulgaria.

Ramai peminat dan pihak media yang menyambut kepulangan beliau tetapi SRK masih tenang memegang tasbih tersebut sambil bibir beliau bergeak.

Tidak pernah selesa memberikan komen yang melibatkan isu keagamaan, peminat beliau nyata gembira dengan perubahan beliau.  Siapa yang tidak suka bila artis pujaan mereka sudah dibuka hatinya untuk teus berada di jalan yang benar dan tidak segan mengakui beliau seorang Muslim.

Kalau kita ingat kembali sebelum ini, SRK pernah meluahkan hasrat beliau untuk menunaikan ibadah Haji di Mekah. Memang satu perubahan yang agak baik kan? Alangkah lebih indah jika SRK dapat membimbing isteri dan anak-anaknya untuk mendekati Islam.

Sumber Berita: Astro Gempak  

June 2nd, 2015

Hujung minggu ini, bermula 5 Jun sehingga 7 Jun 2015, Malaysia akan dibanjiri dengan bintang-bintang Bollywood bersempena dengan International India Film Award 2015. Majlis gilang gemilang kali ke 16 ini akan berlangsung di Stadium Putra Bukit Jalil. Antara nama-nama besar yang disahkan akan hadir ialah Hrithik Roshan, Shahid Kapoor, Ranveer Singh, Arjun Kapoor, Priyanka Chopra, Anushka Sharma, Sonakshi Sinha dan Bipasha Basu. Selain itu ramai lagi bintang Bollywood yang turut sama akan hadir memeriahkan lagi majlis ini.

arjun kapoor

Buat peminat-peminat Bollywood, inilah peluang anda untuk bertemu dengan bintang-bintang ini secara langsung. Tiket-tiket untuk ke majlis IIFA telah pun mula dijual di www.myticket.asia. Namun buat anda yang tidak berkesempatan, bolehlah menonton majlis anugerah ini menerusi saluran Astro 480.
arjun kapoor

Pastinya majlis anugerah IIFA 2015 ini dinanti-nantikan oleh peminat Bollywood seluruh dunia. Harap-harap segalanya berjalan lancar. Pastinya peminat Bollywood Malaysia rasa bertuah kerana berpeluang bertemu pelakon kegemaran mereka.

August 12th, 2014

Abang Nara yakin ramai pembaca BeautifulNara merupakan peminat filem Bollywood. Abang Nara pun suka jugak. Antara filem kegemaran Abang Nara ialah Kuch Kuch Hota Hai, Dil Wale Dul Hanya Li Jayenge, RA One dan juga Kabhi Kushie Kabhi Gham. Selain daripada Shah Rukh Khan, pelakon kegemaran Abang Nara sudah tentu ialah Kajol. Walaupun tidaklah secantik mana, tetapi lakonannya memang mampu mengalirkan air mata ini.

kajol turun malaysia

Khas buat peminat filem Bollywood, Astro bakal melancarkan sebuah saluran yang bakal menayangkan filem-filem Hindi dalam kualiti HD. Saluran yang diberi nama BollyOne HD ini akan dilancarkan dengan kehadiran Kajol pada 20 Ogos ini. Pastinya ini adalah peluang terbaik untuk para peminat pelakon hebat ini bertemu muka dengannya.

kajol turun malaysia

Tak sabar rasanya untuk menonton saluran BollyOne HD yang akan bermula pada 1 September ini. Menariknya pra tonton percuma akan diberikan kepada semua pelanggan HD Astro sehingga 16 September sebagai tempoh percubaan. Boleh la layan duduk tengok Hindustan nanti. Excited la pulak. Korang macam mana?

August 6th, 2013

Argh ~~~~~~~ Berita baik untuk peminat-peminat pelakon kacak Shah Rukh Khan. Beliau dan rakan-rakan akan hadir ke Malaysia pada 11 Oktober 2013 untuk menjayakan sebuah konsert di Stadium Nasional Bukit Jalik. Wife Abang Nara terus melompat kegirangan mendengar berita ini.

shah rukh khan di malaysia

Pengumuman awesome ini telah dilakukan di Facebook Hitman Solution yang merupakan sebuah syarikat terkemuka di dalam bab penganjuran konsert. Buat masa ini, belum ada sebarang info lanjut mengenai harga tiket dan info-info lain.

shah rukh khan di malaysia

Kepada peminat-peminat Datuk Shah Rukh Khan, jangan lepaskan peluang keeemasan ini untuk menyaksikan sendiri persembahan mantap beliau. Lepas raya nanti, bolehlah mula hafal lagu-lagu yang sering dinyanyikan oleh beliau di dalam filem-filemnya.