May 22nd, 2020

Bagi yang tidak mengetahui, pelakon Risteena sudah pun megikat tali pertunangan bersama Isa Khan pada November lalu di Bali. Meskipun awalnya senyap sahaja mengenai hubungan mereka tapi ternyata mereka tidak sabar untuk ke fasa perhubungan yang lebih serius.

Sejak kebelakangan ini, banyak betul kisah mengenai pasangan ini yang menghiasi laman media sosial. Tidak segan menayangkan sisi romantis masing-masing, namun masih ramai yang sepertinya jelek dengan perkongsian sebegitu.

risteena munim

Terbaru, Risteena mendedahkan bahawa dia memberikan kepercayaan yang penuh terhadap Isa Khan. Dia yakin bahawa mereka mampu menjaga satu sama lain dengan sebaiknya.

Walaubagaimanapun, pelakon wanita itu redha sekiranya tertulis bahawa tunang kesayangannya itu bukanlah jodoh yang telah ditetapkan untuknya.

“Kita semua kena tahu kalau Allah cakap jodoh dia dengan org lain, kita tak boleh tolak takdir.”

Kedua mereka tahu menjaga hubungan suci yang terjalin ini, jadi tiada istilah rampas atau pun merampas.

risteen tak takut isa khan dirampas

Risteena turut menegaskan bahawa dia tidak takut dengan perampas selain yakin bahawa Isa bukanlah seorang yang mudah berubah hatinya kerana perampas.

“Saya tak pernah takut dengan perampas. Isa bukan tak pandai menilai orang. Saya sangat yakin Isa bukan mudah untuk dirampas.”

Semoga pasangan ini cepat-cepat ke jinjang pelamin.

Sumber: Gempak

May 21st, 2020

Pelakon Risteena Munim difahamkan terkilan apabila perkongsiannya di Instgaram tempoh hari dikecam netizen.

risteena munim

Perkara itu berlaku susulan tindakannya berkongsi kisah peribadi bersama tunangnya namun seolah tidak sangka akan dikecam sedemikian rupa.

Risteena bagaiamanapun menegaskan dirinya berhak berkongsi apa sahaja di media sosial.

Menurut perkongsiannya, beliau seakan tidak faham mengapa masih wujud segelintir pihak sakit hati dengan perkongsiannya.

“Semua orang ada hak masing-masing apa yang dia nak kongsi. Malah, bebas untuk muat naik apa saja kat halaman sendiri.”

Beliau juga turut menegaskan selagi tidak berkongsi perkara yang menggangu atau memburukkan orang lain, perkara itu adalah tidak relevan andai dikecam.

Malah, Kata Risteena, setiap orang mempunyai hak masing-masing kerana bebas untuk memuat naik apa sahaja di laman berkenaan.

Dalam pada itu, Risteena juga tidak menyangka akan ada golongan tidak bertanggungjawab sanggup mendoakan yang buruk-buruk untuk dirinya sedangkan beliau langsung tidak mengenali mereka.

“Padahal saya tak pernah kenal mereka, tak kacau dan tak pernah burukkan pun. Jadi dari situ saya mengenali pelbagai jenis manusia yang ada zaman sekarang. Yang mungkin saya tak tahu dan tak pernah nampak.”

Terdahulu, Risteena berkongsi berita di mana tunangnya Isa Khan dikhabarkan panik selepas dirinya tidak dapat dihubungi kira-kira setengah jam.

Untuk rekod, pasangan ini telah mengikat tali pertunangan pada 23 November tahun lalu di Bali, Indonesia. Namun masih belum mengumumkan tarikh perkahwinan mereka.

Sumber: Gempak

April 16th, 2020

Siapa sahaja yang tak tahu tentang pasangan Risteena Munim dan Isa Khan yang langsung tak segan menayangkan sisi romantik mereka kepada semua orang. Sudah pun mengikat tali pertunangan sejak Oktober lepas, mereka masih lagi dilamun badai cinta.

Pun begitu, disebabkan oleh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang berlanjutan sehingga 28 April nanti, mereka sudah pastinya tidak dapat bertemu muka bagi menyahut seruan kerajaan dalam membendung wabak COVID-19 ini.

risteena rindu nak suap isa khan makan

Betul orang kata bahawa usaha adalah tangga kejayaan kerana arahan penjarakan sosial ini tidak menghalang Risteena daripada menghantar makanan kepada tunangannya menerusi perkhidmatan Grab sebelum ini. Punyalah sayang!

Terbaru, mungkin rindu yang dipendam sudah terlampau sarat, pelakon wanita itu akhirnya meluahkan di laman Instagramnya bahawa dia merindukan saat romantik bersama Isa Khan di mana mereka sering menyuap antara satu sama lain ketika menjamu selera.

Risteena juga menyatakan selera makannya mesti bertambah apabila tunang kesayangan menyuapnya makan. Namun dek halangan PKP, mereka tidak mampu bermanja buat sementara waktu ini.

Alahai manjanya! Nanti lepas dah tamat PKP, mesti selera nak makan naik balik.

March 4th, 2020

Kehangatan cinta pasangan Risteena Munim dan Isa Khan sedang hangat membara dan begitu terbuka berkongsi kisah cinta mereka dengan umum. Kata orang, bila hati sedang bahagia dan berbunga, setiap saat hanya fikirkan perkara yang indah sahaja.

risteena isa khan

Sering ditanya mengenai detik pertemuan dengan tunang tersayang, Risteena menerusi akaun Instagramnya berkongsi video yang menunjukkan siapa terlebih dahulu memulakan langkah untuk memikat. Dia juga mendedahkan perbualan bersama Isa yang cukup romantis.

Risteena pada masa yang sama memberikan bayangan dia akan berkongsi semua detik-detik bibit cinta mereka satu hari nanti.

View this post on Instagram

Ramai yang tanya saya, macam mana pertemuan saya dan Isa Khan. Siapa mengorat siapa. Macam mana hubungan tu bermula. Insyaallah one day saya akan share betul-betul dengan semua. Tapi harini saya nak share sikit satu kenangan indah dimana hubungan ini baru nak bermula. Satu kenangan yang akan sentiasa diingati. Sehingga sekarang Isa Khan masih orang yang sama saya kenal dulu. Semoga terus kekal orang yang sama. . Hargai FAMILY dan orang-orang yang rapat dengan kita seperti hari ini hari terakhir kita dapat melihat mereka. Kerana kita tidak tahu bila mereka akan pergi selamanya. Tunjukkan kasih sayang korang pada orang yang korang sayang. Spread love. Show love before it’s too late♥️ Saya juga mendoakan kalian mendapat kebahagiaan dunia akhirat. Amin ♥️

A post shared by Nur Risteena Munim (@nur_risteena) on

Terdahulu, Risteena dan Isa telah selamat mengikat tali pertunangan pada 23 November 2019 ketika bercuti di Bali, Indonesia. Bagaimanapun, mereka masih belum menetapkan tarikh perkahwinan.