December 24th, 2019

Pelakon Datin Rebecca Nur Al-Islam meluahkan rasa kecewa apabila barang kemas mewah jenama Chopard yang juga merupakan hadiah hantaran perkahwinannya hilang.

rebecca nur islam

Rebecca menyedari dia telah kehilangan rantai leher dan gelang tangan sewaktu dia sedang mengemas biliknya pada Ahad lalu. Aksesori mewah itu memang jarang diletakkan di dalam almari dan jarang sekali digunakan.

Bukan mahu menuduh, bagaimanapun menurutĀ  Rebecca hanya dia dan suami serta tiga pembantu rumah sahaja yang mempunyai akses untuk keluar masuk bilik tidurnya.Tambah menyedihkan, Rebecca memberitahu dua daripada tiga pembantu rumahnya itu sudah pulang ke kampung halaman masing-masing.

Rata-rata netizen bersimpati dengan apa yang berlaku dan mendoakan agar urusan mencari barang kemas tersebut dipermudahkan.

Harapnya Rebecca dapat jumpa balik barangan hantaran miliknya itu. Memang sedih bila sesuatu yang mahal dan ada ‘sentimental value’ dicuri. Mungkin selepas ini boleh simpan barangan berharga di tempat yang lebih selamat atau beli ‘safe box’.

October 9th, 2019

Umum mengetahui mengenai pergaduhan antara dua bekas rakan baik iaitu Datin Rebecca Nur Islam dan juga Datin Paduka Eina Azman. Isu panas melibatkan mereka berdua hangat diperkatakan sekitar bulan lalu sehingga nama pelakon Uqasha Senrose pula turut terkait yang dituduh cuba menggoda suami Rebecca.

uqasha senrose

Bagaimanapun, Uqasha menafikan dakwaan tersebut dan menganggap ia satu tuduhan yang mengarut. Selama ini dia tidak pernah mencampuri urusan dua pelakon berstatus VIP itu.

Meskipun sudah mengambil langkah untuk lebih berhati-hati berkawan dengan artis dan tidak mahu terlibat dalam agenda peribadi mana-mana individu, nama Uqasha tetap terpalit dengan kontroversi.

eina azman dakwa uqasha senrose goda suami rebecca nur islamuqasha senrose goda suami rebecca nur islam

Saya pun terkejut macam mana boleh timbul isu saya cuba goda suami Rebecca? Tolonglah, saya tak campur lah hal datin-datin.

Saya sedar kalau terlalu rapat dengan sesama artis pun, kita tak tahu sejauh mana keikhlasan dan kejujuran mereka dalam bersahabat. Saya tengok ramai saja yang suka cakap-cakap belakang. Sebab itulah saya takut nak berkawan rapat.

Bukan bermaksud tidak mahu langsung berkawan dengan artis, tetapi Uqasha tetap perlu berhati-hati dan meletakkan had atau batas tertentu agar tiada sebarang salah faham mahupun perkara buruk terjadi kelak.

Benar kata-kata Uqasha itu, kena hati-hati pilih kawan. Tidak semua orang yang betul-betul ikhlas bila berkawan dengan kita. Sesetengah orang ibarat duri didalam daging, selalu menikam kita dari dalam.

Sumber Berita : Utusan Online

September 19th, 2019

Umum mengetahui mengenai pergaduhan antara Datin Paduka Eina Azman dan Datin Rebecca Nur Islam.

uqasha senrose eina azman rebecca nur islam

Terbaru, kecoh lagi isu panas melibatkan mereka berdua dan kali ini nama pelakon Uqasha Senrose turut terkait.

Uqasha bertanya, adakah benar dirinya dituduh cuba untuk menggoda suami Rebecca seperti yang didakwa oleh Eina.

eina azman dakwa uqasha senrose goda suami rebecca nur islam

Adik dengar Eina Azman cakap adik

nak goda suami akak

eina azman dakwa uqasha senrose goda suami rebecca nur islam

Rebecca yang terkejut dengan pertanyaan itu mengatakan perkara itu adalah fitnah semata-mata.

Rasa puas kalau satu dunia benci

saya?

eina azman dakwa uqasha senrose goda suami rebecca nur islameina azman dakwa uqasha senrose goda suami rebecca nur islameina azman dakwa uqasha senrose goda suami rebecca nur islameina azman dakwa uqasha senrose goda suami rebecca nur islam

Eina Azman dakwa diri difitnah

eina azman dakwa uqasha senrose goda suami rebecca nur islameina azmanNampaknya sengketa antara Rebecca dan Eina masih belum berakhir meskipun mereka sudah lama putus kawan. Apa sebenarnya yang berlaku?

Sumber Berita : Forum CARI

April 11th, 2016

Jutaan tahniah diucapkan kepada Rebecca Nur Islam dan suami kerana bakal menimang cahaya mata keempat tidak lama lagi. Murah rezeki Rebecca dan suami kerana mudah hamil. Untuk makluman, 3 anak Rebecca sebelum ini ialah Nor Adam Daniel, 7, Nor Anggun Raverra, 4, dan Nor Anggerik Renesmee, 3 tahun. Kesemua mereka telah dilahirkan secara pembedahan, jadi kemungkinan besar ini adalah anak yang terakhir buat pasangan ini.

rebecca nur islam

Mempunyai 5 orang pembantu untuk menolongnya menguruskan hal-hal rumah dan anak-anak, Rebecca Nur Islam mengimpikan anak kembar untuk kehamilannya yang terakhir ini. Kata Rebecca:-

Selain tiga anak saya, dua anak tiri pun duduk sama dengan saya juga. Jadi total anak-anak semua ada lima. Tambah yang bakal lahir nanti, jadi enam orang semuanya. Saya tak kisah anak ramai. Anak ramai best, meriah rumah, nanti bila dah tua, boleh masing-masing tukar-tukar jaga kita kan? Kesemua anak saya lahir secara pembedahan, jadi jika anak yang terakhir nanti, harapan saya nak anak kembar. InsyaAllah
.

Sebelum ini saya mempunyai seorang sahaja pembantu rumah, tapi sebab nak pindah rumah baru nanti, sekarang saya ada lima orang pembantu. Walaupun saya mempunyai lima orang pembantu namun saya tak harapkan dan percayakan pembantu 100%. Anak-anak masih saya yang siapkan. Pembantu cuma membantu sikit-sikit sahaja. Yang penting sekarang cara macam mana kita bersabar, menyayangi, menjaga dan melayan anak-anak

rebecca nur islam

Tabik respek buat suami Rebecca yang menyediakan pembantu-pembantu rumah untuk memudahkan isterinya. Itulah tugas seorang suami. Iyerlah anak ramai kalau pembantu tak ada memang tak cukup tangan. Boleh jadi stress dibuatnya. Apa-apa pun, semoga semuanya selamat untuk Rebecca. Semoga mendapat anak kembar seperti yang diimpikan. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

rebecca nur islam

rebecca nur islam

rebecca nur islam

rebecca nur islam

rebecca nur islam

rebecca nur islam

rebecca nur islam