May 17th, 2016

Semalam, kami ada menyiarkan artikel dimana pelakon dan pengacara, Neelofa Mohd Noor dikritik oleh netizen kerana memakai baju terlalu jarang  dimana mereka menganggap fesyen itu tidak sesuai dengan imej seorang wanita bertudung.

Mendapat pelbagai reaksi daripada orang ramai, Neelofa menerusi akaun Instagram miliknya telah membalas setiap kritikan yang dilemparkan kepada dirinya.

Jelas Neelofa,  beliau telah memakai dua lapisan inner didalam kerana faktor cuaca yang agak sejuk di Turki.

Nak tirulah macam wak doyok cakap “aku yang pakai kau yang panas/kecoh” kalau dah pakai 2 lapis inner pun kata jarang jugak, rasanya kak lofa tak mampu nak pakai 10 lapis inner kot.

p/s: cuaca di istanbul ni agak sejuk so memang kena pakai atleast 2 lapis kalau tak kulit kering yea sayangku.

Mereka yang menegur Neelofa itu sebenarnya sayangkan artis pujaan mereka ini dan mahu Neelofa mungkin lebih berhati-hati ketika bergambar ataupun berpakaian agar ia tidak menimbulkan fitnah.

Sumber Berita : Instagram Neelofa

May 16th, 2016

Sebagai seorang ahli perniagaan wanita yang berjaya dan selebriti, Neelofa sering tampil dengan fesyen terbaru dan pakaian yang mampu menyerlahkan lagi dirinya.

Namun, kali ini mungkin Neelofa sudah tersalah pilih pakaian yang sesuai buat dirinya, apabila ada sesetengah netizen mengkritik baju yang beliau pakai sewaktu berada di Turki terlalu jarang, sehingga beberapa orang boleh nampak warna baju dalam dan bentuk badan Neelofa.

Perkara itu menjadi perhatian ramai setelah Neelofa memuat naik foto beliau di akaun Instagram miliknya beberapa hari lepas.

Berikut antara komen netizen di Instagram Neelofa :-

Mungkin Neelofa sendiri tidak sedar bahawa baju itu agak jarang apabila terkena cahaya, berfikir positif.  Apa-apa pun Neelofa harus lebih berhati-hati dalam berpakaian bukan kerana untuk tidak dikritik sahaja tetapi elak untuk jadi bahan untuk sesetengah “stalker” diluar sana melepaskan nafsu mereka.