January 26th, 2012

Rasanya anda kenal dengan Manohara Odelia Pinot yang pernah dituduh ingkar/nusyuz sekitar pada tahun 2010 pada bekas suaminya, Tengku Temenggong Kelantan, Tengku Muhammad Fakhry Sultan Ismail Petra. Sejak itu Manohara membabitkan semula dirinya dalam bidang lakonan dan modelling di Indonesia. Gambar-gambar terbaru Manohara berparti telah tersebar di Internet. Dia kelihatan seperti tidak sedar apa yang dilakukannya dan gambar-gambarnya sedang diambil.


Walaupun di Indonesia,gambar-gambar tersebut tetap menimbulkan sedikit kekecohan, namun Manohara ketika ditanya oleh media Indonesia tentang itu mendakwa orang yang menyebarkannya tidak siuman dan gambar tersebut telah diedit. Biasalah, alasan standard, tapi anda sendiri boleh menilai keasliannya. Lagi 3 keping gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

July 22nd, 2009

manohara

Respek habis kami kat mak si Manohara nie. Namanya Daisy Fajarina. Rilek jer dia cakap tak takut kena saman RM105 juta kat Tengku Temenggung. Rasanya mak si Manohara nie ingat 105 juta rupiah kot bukannya 105 juta Ringgit Malaysia.

Untuk yang tak tahu, Tengku Temenggung Kelantan menyaman Manohara dan ibunya sebanyak RM105 juta kerana membuat fitnah kepada dia. Saman tue dah pun difailkan cuma tunggu masa jer kedua-dua pihak naik ke mahkamah.

Tak tahan dengar cakap mak si Manohara nie:-

[note]“Kami sekeluarga tidak takut disaman berapa banyak pun. Tuhan memihak pada yang benar dan harap berbalik rezeki (menang dalam saman itu) kepada kami [/note]

Sempat lagi pikir nak dapat duit RM105 juta tue kalau dia menang. Orang pikirlah dapat bersihkan nama keluarga ke apa ke. Memang dasar mata duitan kot?

P.S: Kami sebenarnya memang tak suka orang Indonesia kat Malaysia nie. Diorang ingat Malaysia nie diorang punya ker? Naik komuter pakai singlet jer. Pastue tenung kami macam kitorang plak datang menetap kat Malaysia. Ikut hati rasa nak lempang jer.

June 6th, 2009

gambar manohara odelia pinot

Tak sangka bila bukak email hari ini ada orang Indonesia sendiri yang hantar email kepada kami suruh letak gambar Manohara Odelia Pinot berparti sebaik sahaja berjaya lari ke Jakarta.

Sungguh tak logik jika anda didera anda ada masa lagi untuk berparti di kelab-kelab. Kesimpulannya hanya satu, tuduhan didera tue menipu je semata-mata. Maklumlah jiwa muda remaja lagi, tapi dah tak boleh enjoy. Jadi mungkin saja buat alasan didera supaya dapat bebas berparti begini.

Lagi gambar Manohara berparti dan gambar terbaru Manohara dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

gambar manohara odelia pinot

gambar manohara odelia pinot

gambar manohara odelia pinot

gambar manohara odelia pinot

gambar manohara odelia pinot

gambar manohara odelia pinot

gambar manohara odelia pinot

June 3rd, 2009

gambar manohara

Pertamanya kami nak akui yang Manohara(nama penuh:Manohara Odelia Pinot), isteri kepada Tengku Temenggong Kelantan, Tengku Muhammad Fakhry Petra nie memang cun melecun. Putih melepak kulit dia. Ternyata tinggi jugak taste orang-orang istana Kelantan nie.

Dakwaan dia didera sehingga menampakkan kesan seterika di dahi dan kesan luka di dada memang menyeramkan. Khabar anginnya deraan nie semua dilakukan oleh suaminya semasa nak melakukan hubungan seksual.

Maknanya si Tengku Petra nie suka melakukan hubungan seks secara ganas kot. Tue yang Manohara nie tak tahan nie. Ala yang jenis sebat pakai cemeti, gari kat katil dan macam-macam lagi la. Tapi tak pernah pulak dengar teknik pakai seterika. Boleh tahan garang jugak Tengku Petra nie.

Oh ya lupa nak bagitau yang Manohara nie baru jer berumur 17 tahun(bukan bawah umur ke untuk berkahwin?). Ahad yang lepas, Manohara berjaya melarikan diri ke Jakarta dengan bantuan kedutaan Amerika Syarikat dan imigresen Singapura.

Tak tahu nak cakap siapa yang betul dalam hal nie. Kalau betul kena deraan seksual, memang tak patutlah. Rileks-rilekslah. Walaupun suami ada hak sepenuhnya kepada isteri, tapi janganlah sampai mencederakan dia pulak.

Apa pendapat anda? Betul ke cerita Manohara nie? Atau dia saja reka-reka cerita sebab tak tahan kena paksa makan budu tetiap hari? Hehehe. Jom kongsi-kongsi pendapat sama-sama.