Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

(PANAS)Kami Tak Takut Disaman – Ibu Manohara

manohara

Respek habis kami kat mak si Manohara nie. Namanya Daisy Fajarina. Rilek jer dia cakap tak takut kena saman RM105 juta kat Tengku Temenggung. Rasanya mak si Manohara nie ingat 105 juta rupiah kot bukannya 105 juta Ringgit Malaysia.

Advertisement

Untuk yang tak tahu, Tengku Temenggung Kelantan menyaman Manohara dan ibunya sebanyak RM105 juta kerana membuat fitnah kepada dia. Saman tue dah pun difailkan cuma tunggu masa jer kedua-dua pihak naik ke mahkamah.

Tak tahan dengar cakap mak si Manohara nie:-

[note]“Kami sekeluarga tidak takut disaman berapa banyak pun. Tuhan memihak pada yang benar dan harap berbalik rezeki (menang dalam saman itu) kepada kami [/note]

Sempat lagi pikir nak dapat duit RM105 juta tue kalau dia menang. Orang pikirlah dapat bersihkan nama keluarga ke apa ke. Memang dasar mata duitan kot?

P.S: Kami sebenarnya memang tak suka orang Indonesia kat Malaysia nie. Diorang ingat Malaysia nie diorang punya ker? Naik komuter pakai singlet jer. Pastue tenung kami macam kitorang plak datang menetap kat Malaysia. Ikut hati rasa nak lempang jer.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top