February 19th, 2010

Kami ambil gambar2 ini dari RedMummy, memang gambar2 yg takde kat suratkhabar ni…

Dalam Utusan pon ada komen pasal Faizal Tahir yg sibuk nak bersembang masa konsert Satu Suara ni. RedMummy pon komen benda yg sama. Lagi satu, Faizal Tahir bersembang dalam bahasa omputih. Hm, kami pon rasa cam kelakar, you know speaking London, and then he sings Malay song. You know, a bit funny-funny there…..

Lihat lagi gambar Siti, Aizat & Faizal Tahir di Konsert Satu Suara…

July 2nd, 2009

satu siti

Konsert Siti Nurhaliza yang baru berlangsung baru-baru ini rupanya ada banyak komen-komen dari wartawan dan para artis.

Jika tengokkan dari gambar-gambar, memang mantap. Baju-baju untuk konsert ni pon dengarnya lebih kurang RM38,000 dan RM68,000 yang disponsor oleh Jakel & satu lagi designer terkenal.  Ada pulak satu baju ni telah dicancel saat akhir sebab kaler cekelat nya tak sesuai. Dengarnya deorang suruh designer tu buat sehelai baju baru yang lain dalam masa satu hari. Walaupon kata designer, Siti ni taklah cerewet, cuma bila konsert eksklusif begini, kenalah memilih sikit kan.

So bab baju  memang tip top abis lah. Cuma ada satu komen dari Kak Ifa Raziah (yang top dgn cerita Rahsia Hati tuuu) yang agak berdesing jugaklah telinga peminat Siti dengar.

Persembahan Siti biasa-biasa aja. I pernah tengok yang lebih power dari Konsert Siti. Tapi tak dinafikan suara Siti memang mantap.

Tapi selain Kak Ifa ni, The Sun pon komen pedas jugak

Siti memang boleh nyanyi, tapi bukanlah penghibur. Penari back-up pulak outdated, kurang menghiburkan.

Nampak gaya Siti perlu lebih pandai mengambil hati penonton,kena ada komunikasi, lawak-lawak sikit. Mungkin juga team pengurusan Siti patut buat kerja lebih sikit. Kenalah profesional sikit.

satu siti 2

May 22nd, 2009

siti nurhaliza

Sikit-sikit Siti, sikit-sikit gambar Siti, sikit-sikit gosip Siti. Mesti ramai yang menyampah tengok berita Siti asyik kuar kat blog kami 2 3 hari nie. Nak buat macam mana, gelaran penyanyi no 1 Malaysia masih milik Siti Nurhaliza. So cerita pasal dia memang banyak.

Yang terbaru Istana Budaya pulak akan menjadi tempat Siti Nurhaliza buat konsert. Kami akui yang vokal Siti buat masa ini memang mantap dan sukar ditandingi penyanyi-penyanyi lain.

Cuma apa yang kami dengar-dengarlah, Siti nie lebih kepada penyanyi bukannya penghibur. Itu yang kami kurang sikit minat nak pergi tengok konsert dia. Baik dengar CD kalau setakat nak dengar suara Siti nyanyi.

Lagi gambar Siti Nurhaliza semasa pelancaran Konsert di Istana Budaya dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

siti nurhaliza

siti nurhaliza

siti nurhaliza

siti nurhaliza

siti nurhaliza

siti nurhaliza

siti nurhaliza