April 20th, 2010

memey suhaiza

Kami tak tahu apa yang bakal terjadi dengan anda, tapi kami hampir-hampir muntah darah apabila membaca kata-kata Memey Suhaiza nie:-

[note]Sudah sampai masanya untuk saya berkongsi kebahagiaan ini bersama masyarakat di luar, cinta saya dan abang Norman bukan lagi rahsia. [/note]

Satu jer kami nak cakap. Ada aku kesah ~~~~~~~~~~~ (gaya Azwan Ali sikit). Sekian terima kasih.

P.S: Kami hampir muntah darah kerana terharu dengan kejiwangan Memey yang sebelum nie tak pernah nak mengaku bercinta dengan Abang Norman. Konon poyo teman tapi mesra. Tup-tup nak satu Malaysia tahu yang dia bercinta ngan Abang Norm dia tue. Memang kami tak kisah pun ~~~

April 8th, 2009

gambar terbaru memey norman hakim

.

Padan muka Norman Hakim dan Memey Suhaiza. Kes khalwat dua orang gila populariti nie dah ditangguhkan sebab hakim yang bertugas diarahkan supaya tidak mendengar kes tersebut.

Kesian betul kat dua orang nie. Sampai hakim pun malas nak layan kerenah diorang. Mesti hakim-hakim syariah kat Malaysia nie dah naik nyampah kat diorang kot.

Banyak jugak dengar gosip-gosip panas pasal Norman Hakim dan Memey Suhaiza nie. Khabarnya Memey masih tinggal kat pejabat Norman la. Kononnya diorang dua dah kawin la. Macam-macam berita yang tak dapat disahihkan berkeliaran pasal diorang dua.

Kalau korang ada selera nak tengok gambar terbaru Memey Suhaiza dan Norman Hakim masa kat mahkamah semalam, baca artikel ini sepenuhnya.

gambar terbaru memey norman hakim

gambar terbaru memey norman hakim

gambar terbaru memey norman hakim