April 8th, 2009

gambar terbaru memey norman hakim

.

Padan muka Norman Hakim dan Memey Suhaiza. Kes khalwat dua orang gila populariti nie dah ditangguhkan sebab hakim yang bertugas diarahkan supaya tidak mendengar kes tersebut.

Kesian betul kat dua orang nie. Sampai hakim pun malas nak layan kerenah diorang. Mesti hakim-hakim syariah kat Malaysia nie dah naik nyampah kat diorang kot.

Banyak jugak dengar gosip-gosip panas pasal Norman Hakim dan Memey Suhaiza nie. Khabarnya Memey masih tinggal kat pejabat Norman la. Kononnya diorang dua dah kawin la. Macam-macam berita yang tak dapat disahihkan berkeliaran pasal diorang dua.

Kalau korang ada selera nak tengok gambar terbaru Memey Suhaiza dan Norman Hakim masa kat mahkamah semalam, baca artikel ini sepenuhnya.

gambar terbaru memey norman hakim

gambar terbaru memey norman hakim

gambar terbaru memey norman hakim


Comments are closed.

Loading...