Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Kes Norman Memey, Hakim Pun Malas Nak Layan

gambar terbaru memey norman hakim

.

Advertisement

Padan muka Norman Hakim dan Memey Suhaiza. Kes khalwat dua orang gila populariti nie dah ditangguhkan sebab hakim yang bertugas diarahkan supaya tidak mendengar kes tersebut.

Kesian betul kat dua orang nie. Sampai hakim pun malas nak layan kerenah diorang. Mesti hakim-hakim syariah kat Malaysia nie dah naik nyampah kat diorang kot.

Banyak jugak dengar gosip-gosip panas pasal Norman Hakim dan Memey Suhaiza nie. Khabarnya Memey masih tinggal kat pejabat Norman la. Kononnya diorang dua dah kawin la. Macam-macam berita yang tak dapat disahihkan berkeliaran pasal diorang dua.

Kalau korang ada selera nak tengok gambar terbaru Memey Suhaiza dan Norman Hakim masa kat mahkamah semalam, baca artikel ini sepenuhnya.

Advertisement

gambar terbaru memey norman hakim

gambar terbaru memey norman hakim

gambar terbaru memey norman hakim

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top