Written by Bella | September 10th, 2015

Antara selebriti yang ceritanya sering menjadi bualan ramai adalah Nora Danish, tidak dapat dinafikan tahun ini memang banyak kontroversi dan gosip mengenai beliau terutama sekali tentang kisah cinta beliau.

Sebelum ini semasa beliau masih begelar kekasih kepada Nedim Nazri, boleh kata hampir setiap hari Nora akan berkongsi apa yang beliau lakukan bersama kekasihnya itu termasuklah meluahkan kata-kata yang “sweet” dan romantis. Walaubagaimanapun, bukan semua orang yang senang melihat  mereka berdua bahagia, ada pihak yang mendakwa Nora terlalu mendedahkan kisah cintanya kepada umum.

Namun, Nora menganggap mereka cuma cemburu dengan beliau. Niat sebenar beliau memberitahu Nedim adalah kekasihnya kerana ingin mengelak fitnah.

Saya akui kesilapan itu. Dilihat terlalu asyik bercinta juga tidak elok. Mungkin lebih bagus selepas ini, saya memilih untuk tidak berkongsi semuanya kepada orang ramai. Selama ini, saya memberitahu kepada umum bahawa Nedim adalah kekasih saya hanya untuk mengelak fitnah.

Biar orang tahu hati saya sudah dimiliki kerana lima tahun menjanda, ramai yang beranggapan saya hanya mengharapkan kasih bekas suami, Jejai. Sebab itu, tidak mahu bercinta lagi. Padahal, saya ada kekasih cuma tidak mahu menunjuk-nunjuk. Apabila terlalu berkongsi macam sekarang, lain pula jadinya.

Buat Nora, media sosial  kini sudah menjadi gelanggang untuk orang ramai mencari kesalahan seseorang dan dengan mudah mereka memberikan komen yang agak kasar sekaligus mencalarkan imejnya.

Berbicara mengenai perpisahan beliau bersama Nedim baru-baru ini, Nora menjelaskan beliau tidak pernah mengeluarkan air mata atas apa yang sudah berlaku mahupun merasa sedih kerana mereka membuat keputusan membawa haluan masing-masing dengan baik.

Benda ini buat saya kuat. Perpisahan saya dengan Nedim sebenarnya dibuat secara baik. Kami juga masih berjumpa kerana saya tidak mahu bergaduh. Saya akan menjadi kawannya seperti biasa, tidak berdendam. Semua ini, kami buat untuk kebaikan masing-masing. Tentang perasaan, saya tidak pernah bersedih kerana ia tidak berpunca daripada orang ketiga tetapi atas kerelaan masing-masing.

Baguslah kalau Nora Danish tidak mahu bermusuh dengan Nedim Nazri. Boleh tahan kental juga kan hati Nora ni, orang lain kalau dah bercinta bagai nak rak bila putus je confirm lah sedih dan menangis kaw-kaw. Heh?

Sumber Berita: Utusan Online

Written by AbangNara | August 6th, 2014

Wow. Serius hebat. Kagum Abang Nara dengan pencapaian Nora Danish di laman sosial. Mana tidaknya, pengikut pelakon comel ini di Instagram telah pun mencecah angka 1 juta. Kalau tak silap Abang Nara, Nora Danish adalah selebriti pertama Malaysia yang mencapai angka keramat ini. Jutaan tahniah diucapkan. Awesome sangat-sangat.

instagram nora danish

Dengan jumlah pengikut yang kini sejuta orang, pasti bukan mudah untuk Nora Danish menggembirakan hati semua pihak. Bagi Abang Nara, Nora hanya perlu teruskan apa yang dilakukan sekarang. Sentiasa berkongsi gambar terbaru diri sendiri, tidak menghakimi para peminat dan sentiasa bersikap mesra. Pasti tidak lama lagi jumlah pengikut akan terus meningkat seiring dengan sikap ramah yang ditunjukkan oleh Nora.

instagram nora danish

Tahniah diucapkan kepada Nora Danish atas pencapaian ini. Selamat hari raya juga diucapkan buat anda dan Rayqal. Semoga hidup anda akan lebih bermakna di samping keluarga tercinta. Lagi beberapa gambar Nora Danish di Aidilfitri dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Jangan lupa ikuti Instagram Nora Danish untuk mengikuti perkembangan artis comel ini.

 
Written by AbangNara | July 23rd, 2012

Mungkin ini berita gembira buat Nora Danish tetapi merupakan berita sedih kepada jejaka yang menaruh hati kepada si ibu tunggal ini. Nora Danish hari ini menerusi Kosmo mengakui yang dia sedang rapat dengan seseorang dan sedang mengenali hati budi si dia yang bertuah itu.

nora danish
Siapakah jejaka yang bertuah itu? Buat masa ini, identitnya masih rahsia. Namun yang pasti sudah tentu bukan Abang Nara. Hahaha. Kata Nora Danish:-

Sejujurnya buat masa ini saya memang sedang rapat dengan seseorang dan dalam peringkat mengenali hati budinya, cuma saya tidak mahu mendedahkannya sekarang kerana hubungan tersebut masih lagi di peringkat awal.Saya tidak berniat untuk merahsiakan identiti lelaki tersebut kepada umum, tetapi kalau sudah tiba masa yang sesuai dan hubungan tersebut benar-benar kukuh barulah saya akan bercerita.

Pasti ramai yang kecewa mendengar pengakuan Nora Danish ini. Namun Abang Nara berharap anda doakanlah agar Nora benar-benar bercinta dan seterusnya akan berkahwin dengan jejaka ini. Rasanya memang sudah lama Nora memegang status ibu tunggal. Orang kata, daripada hidup berseorangan, lebih baik ada berdua. Tak gitu?

serunding

P.S: Dapatkan serunding daging/ayam untuk persediaan bulan Ramadhan ini. Boleh buat duit lebih sekiranya anda berminat untuk tolong Abang Nara menjualnya. Kepada mereka yang membeli lebih daripada 3kg, ada hadiah misteri akan diberikan. Jika berminat, email kepada [email protected] untuk tempahan dan soalan.