August 19th, 2010

siti nurhaliza sharifah aini

Rasanya semua orang yang mengikuti perkembangan dunia hiburan tanah air tahu punca kerenggangan hubungan Siti Nurhaliza dan Sharifah Aini. Hampir 6 tahun jugak diorang berdua nie berkonfrontasi sesama sendiri. Lama tue beb. Kalau kahwin dah boleh keluar 3 orang anak dah tue.

Alhamdulillah sempena Ramadhan kali ini Siti dan Sharifah Aini dipertemukan untuk satu sesi fotografi khas sempena Hari Raya yang akan datang. Siti pun sudah mengakui yang dia sudah melupakan kisah lama. Dan tak mahu mengungkit cerita-cerita dahulu lagi. Kata Siti:-

[note]Siti tak pernah berdendam atau simpan apa-apa perasaan selepas melalui semua ini dulu. Bila ia selesai, Siti pun anggap semuanya selesai dan memulakan semua yang baru.[/note]

siti nurhaliza sharifah aini

Dan Sharifah Aini siap keluar air mata sebab sedih sangat dengan perjumpaan kali ini. Moga-moga Kak Pah dan Tok Ti betul-betul berbaik semula. Kisah yang lama janganlah dikenang. Lagi-lagi di bulan Ramadhan ini.

July 1st, 2009

kak pah

Sungguh la sengal Kak Pah nie. Kalau dia ada kat sebelah kami, memang kami siku kepala dia. Lepas dikantoikan ngan S. Atan pasal duit RM83 ribu, tiba-tiba jer cakap dia halalkan duit tue. Nampak sangat dah kecut.

Berani kerana benar, takut kerana salah. Dalam hal nie, nampak sangat Kak Pah nie bukan sahaja penakut, malah sanggup menjatuhkan nama member semata-mata nak publisiti murahan. Bile S. Atan melawan, baru kelam kabut kononnya nak jadi orang yang baik dengan menghalalkan duit tue.

Yang lagi kurang ajarnya Kak Pah taknak buat kenyataan mintak maaf terbuka kepada S. Atan. Kononnya dia tahu undang-undang. Dan kali nie dia nak mengalah sebab kalau tak ada orang mengalah sampai bila-bila citer nie tak habis.

Ish, kalau kitorang lah gaduh pasal RM83 ribu takdernya nak mengalah. Sampai mati pun kitorang akan try nak dapatkan duit tue. Memang Kak Pah nie baik hati betullah. Seperti angel yang dicucuk botox di muka. Insaplah wahai Kak Pah oi. Nyampah kami.