Written by AbangNara | December 13th, 2012

Agak terlambat Abang Nara berkongsi berita gembira ini. Jutaan tahniah diucapkan kepada Hunny Madu dan suaminya, Khairul Azhar yang telah dikurniakan seorang bayi perempuan. Bayi seberat 3.25 kilogram ini telah dilahirkan pada tarikh 12.12.12 kira-kira jam 10.55 malam.

nama anak hunny madu

Hunny Madu dan suami telah pun menamakan bayi sulung mereka ini dengan nama Eva Medina. Sekali dengar macam nama orang Sepanyol pun ada jugak. Semoga Eva Medina membesar dengan sihat di samping ibu bapa tercinta. Sama-sama kita doakan. Tahniah sekali lagi kepada Hunny Madu atas berita gembira ini.

Written by AbangNara | July 5th, 2012

Selepas 3 tahun mendirikan rumah tangga dengan Khairul Azhar, Hunny Madu atau nama sebenarnya Hani Farhana telah disahkan hamil baru-baru ini. Pastinya Hunny Madu dan suami sedang super excited sekarang ini. Menariknya, Hunny Madu bermimpi yang dia sedang memegang seorang bayi dan apabila terjaga daripada mimpi tersebut, Hunny Madu terus membuat pemeriksaan dan disahkan hamil. Cute kan?

hunny madu hamil

Jutaan tahniah diucapkan kepada Hunny Madu dan suami atas berita gembira ini. Di dalam temuramah bersama MSN Malaysia, Hunny Madu bercita-cita menjadi seorang ibu seperti penyanyi Hollywood, Gwen Stefani. Menurut Hunny Madu, Gwen Stefani ialah seorang “effortless mom”. Apa pun, semoga kandungan Hunny Madu akan sihat sentiasa sehingga hari kelahiran nanti. Tahniah sekali lagi.

P.S: Rak buku gergasi di Kansas City.

Written by AbangNara | February 29th, 2012

Rata-rata selebriti tempatan menyatakan kekesalan mereka terhadap pembatalan konsert Erykah Badu. Daphne Iking yang telah menemuramah Erykah Badu sebelum konsert berlangsung menyatakan yang dia tidak nampak sebarang tatoo pada badan Erykah. Antara reaksi selebriti tempatan menerusi Twitter apabila mengetahui tentang pembatalan ini ialah:-

1. Baki Zainal

baki zainal

2. Adibah Noor

baki zainal

3. Daphne Iking
baki zainal

4. Hunny Madu

baki zainal

Namun reaksi yang paling menarik bagi Abang Nara sudah tentu datangnya daripada Erykah Badu sendiri.

baki zainal

Sempoi jugak Erykah Badu nie. Hahaha ~~

Written by AbangNara | April 10th, 2009

hunny madu fly fm

Masa dulu-dulu kalau kita dengar radio mesti selalu tertanya-tanya macam mana muka deejay-deejay tue. Dj-dj radio zaman dulu taklah sepopular dj-dj sekarang.

Tapi sedangkan pantai pun berubah, inikan pula populariti deejay-deejay radio(macam tak ada kaitan je ayat nie). Kalau dulu punyalah susah nak tengok muka diorang, tapi sekarang ini populariti deejay-deejay di Malaysia ini kadang-kadang lebih dari stesen radio itu sendiri.

Bagi pendengar-pendengar Fly FM, mesti nak tahu macam mana muka pemilik suara lunak Hunny Madu. Dalam gambar di atas, Hunny Madu ialah yang paling kanan sekali memakai baju hitam. Boleh tahan jugaklah kecomelan dia nie.

Lagi gambar Hunny Madu, deejay Fly FM dengan membaca artikel ini sepenuhnya.