August 14th, 2019

Pejam celik pejam celik, kita sudah pun berada di bulan Ogos untuk tahun 2019 ini. Fuh!!! Pantas sungguh masa berlalu kan? Sepanjang tahun ini, macam-macam telah terjadi di dunia selebriti Malaysia. Ada selebriti yang kahwin, ada yang bercerai, ada yang kantoi curang, ada yang dapat anak dan macam-macam lagilah. Tentunya ada tertanya-tanya apakah 5 gosip paling pedas setakat ini di BeautifulNara.com dari Januari 2019 sehingga Jun 2019 kan?
gosip terhangat beautifulnara

First thing first, bila sebut “pedas”, tentu kita terus terfikir tentang cili padi. Ha, bercakap pasal cili padi, anda kena tahu tentang Digi CILI PADI yang membolehkan korang meMAKSIMUMkan aktiviti bergosip dan membawang di BeautifulNara dengan Internet Tanpa Had dengan bayaran tak sampai RM1/sehari pun untuk semua ini. Fuh, hebat kan?

digi cili padi

Ok jom kita tengok senarai 5 gosip paling pedas macam cili padi untuk tahun 2019 dibawakan khas untuk anda oleh Digi CILI PADI:-

1. PU Abu cerai isteri untuk kahwin dengan janda

PU ABU

Dengan statusnya sebagai seorang peserta program Pencetus Ummah, tindakan PU Abu yang menceraikan isterinya untuk berkahwin dengan kekasih lamanya memang mengejutkan netizen. Rata-rata mengutuk perbuatan tersebut dan mempersoalkan ilmu PU Abu di dalam bab rumahtangga kerana melakukan sesuatu yang terkutuk di dalam Islam. Turut menerima tempias beberapa orang rakan PU Abu yang mengambil pendekatan mendiamkan diri apabila diminta memberikan komentar tentang isu ini. Bila member buat hal, semua diam seribu bahasa. Bila selebriti lain buat kecoh, dia yang paling cepat keluar surat teguran.

2. Video pemenang Dewi Remaja Haneesya Hanee di kelab malam tersebar

pemenang dewi remaja

Baru sahaja dinobatkan sebagai juara Dewi Remaja, sebuah video Haneesya Hanee sedang berseronok di kelab malam telah tersebar. Apa yang lebih mengejutkan, video tersebut dikatakan sengaja disebarkan oleh rakan Haneesya kerana tidak berpuas hati dengan kemenangan tersebut. Akibatnya, gelaran juara Haneesya ditarik balik di dalam satu sidang media dia mana dia diminta menyerahkan “crown” yang telah diserahkan kepadanya. Fuh, from hero to zero terus!!!

Tak boleh hidup tanpa Facebook, Twitter dan Instagram? Digi CILI PADI berikan MAXIMUM SOCIAL untuk ketiga-tiga applikasi ini dengan hanya RM15 sahaja untuk tempoh 30 hari.

digi maximum social

3. Fizo Omar dan Mawar Karim bercerai

fizo omar bercerai dengan mawar karim

Desas-desus keretakan rumahtangga Fizo Omar dan Mawar Karim yang bermula selepas kedua-duanya dilihat menyambut hari raya Aidilfitri secara berasingan akhirnya berakhir dengan penceraian. Ada netizen yang menyatakan campurtangan ibu Fizo Omar sebagai punca penceraian ini, namun perkara tersebut telah pun dinafikan. Penceraian ini memang menyedihkan kerana pasangan ini dilihat pasangan sempurna, dengan kedua-duanya begitu tabah menanti bertahun-tahun lama mendapatkan cahaya mata.

4. Aliff Aziz curang lagi
aliff aziz kantoi curangKu sangkakan panas sampai ke petang, rupanya hujan di tengah hari. Siapa sangka selepas kantoi dengan melakukan hubungan dengan Oktovia Manrose, Aliff Aziz sekali lagi membuat perangai dan curang terhadap Bella Astillah buat kali kedua pada tahun ini. Pendedahan tersebut telah dilakukan oleh Bella sendiri yang terlalu kecewa dengan sikap suaminya itu. Akhirnya, mereka berdua telah pun bercerai dan Bella kelihatan lebih tenang dan gembira menjalani kehidupan solo. Sementara itu Aliff Aziz dilihat seolah-olah hilang pedoman dan gila talak selepas meluahkan ingin kembali kepada Bella menerusi laman sosialnya.

5. Filem Misteri Delaila arahan Syafiq Yusof tiru filem Vanishing Act

kontroversi misteri dilaila

Pada mulanya, mereka yang telah menonton filem arahan Syafiq Yusof yang berjudul Misteri Delaila telah melahirkan rasa kagum dengan kehebatan filem tersebut. Namun selepas kira-kira seminggu ditayangkan, ada pihak yang mendedahkan bahawa filem tersebut ditiru bulat-bulat dari filem Vanishing Act yang telah ditayangkan sekitar tahun 1986. Berdasarkan bukti video, boleh dikatakan ia sama 100%. Walaupun diasak untuk memberikan penjelasan, sehingga ke hari ini Syafiq Yusof masih berdiam diri dan tidak memberikan sebarang komen.

Data asyik habis sebab anak kaki YouTube? Dengan Digi CILI PADI, anda bukan sahaja dapat Unlimited YouTube, malah ada MAXIMUM MUSIC dan MAXIMUM GAMING untuk layan lagu dan main PUBG tanpa sebarang gangguan!!! 

digi maximum gaming dan maximum music

Jadi tunggu apa lagi? MAXIMUMkan kuasa membawang anda di BeautifulNara dengan Digi CILI PADI. Maklumat lanjut layari http://bit.ly/2yQViMM.

February 10th, 2019

Pelbagai cerita, ragam dan kontroversi tercetus minggu ini, seperti biasa kami sebagai portal hiburan sensasi akan memaparkan senarai gosip dan kontroversi paling hangat.

Fokus kali ini lebih kepada isu seorang pelakon wanita membuka tudung selepas lima tahun berhijab dan seorang penyanyi yang kononnya ‘kantoi’ dengan foto-foto panas bermesra dengan seorang gadis misteri, semuanya terjadi selepas penyanyi itu semakin popular apabila membuat persembahan epik di sebuah anugerah berprestij baru-baru ini.

Untuk ketahui gosip dan kontroversi lain, jom baca entri ini sepenuhnya. Layan..

1) EMMA MAEMBONG AKUI SUDAH BUKA TUDUNG, IMAN TIDAK KUAT

Selepas hampir lima tahun berhijab, pelakon Emma Maembong mengesahkan dirinya sudah tidak bertudung. Bagaimanapun, Emma menafikan tindakan tersebut dibuat berikutan terkesan dengan kontroversi gambar panas membabitkan dirinya yang viral baru-baru ini. Sebaliknya, beliau sukar untuk terus istiqamah kerana tertekan dikecam netizen.

BACA : Iman Tidak Kuat, Emma Maembong Sah Buka Tudung

2) PENTAS MACAM PELAMIN KAHWIN, SUFIAN SUHAIMI NAFI SINDIR BEKAS TUNANG

Menggunakan hiasan pelamin indah sebagai salah satu prop di persembahan AJL 33, ramai yang mengatakan ia seakan sama dengan pelamin perkahwinan Elfira Loy. Namun, Sufian menafikan dakwaan tersebut dan menjelaskan lampu ‘chandelier’ dan pelamin putih yang digunakan hanyalah untuk menzahirkan penceritaan kesedihan lagu Di Matamu.

BACA : Sufian Suhaimi Nafi Tiru Pelamin Elfira, Tidak Sindir Sesiapa

3) NETIZEN TERKEJUT IMEJ FATHIA LATIFF SEMAKIN SELEKEH

Perbezaan raut wajah Fathia dimana matanya kini lebam dan tampak agak selekeh membuatkan netizen terkejut. Pelakon ini semakin hilang ‘sinar’nya. Rata-rata netizen merindui Fathia yang dahulu, sering tampil cantik dan anggun.

BACA :  Muat Naik Foto Terbaru, Netizen Terkejut Imej Selekeh Fathia Latiff

4) FOTO MESRA SUFIAN SUHAIMI BERSAMA GADIS MISTERI TERSEBAR

Sejak memenangi Persembahan Terbaik di AJL 33 pelbagai gosip panas mengaitkan nama Sufian Suhaimi mula tersebar.

Menerusi laman sosial Twitter, satu demi satu pendedahan mengenai kemesraan lelaki mirip Sufian bersama seorang gadis di muat naik. Tentunya ia mendapat pelbagai reaksi daripada netizen sehingga ada yang mendakwa penyanyi itu seorang ‘playboy’.

BACA : Sufian Suhaimi Sudah Ada Kekasih Baru, Foto Dan Video Mesra Tersebar?

5) SAJAT BUKA AKAUN IG BARU, NUR SAJADIAH WANITA PALING SEKSI

Tidak putus asa untuk terus aktif di media sosial meskipun dikecam, usahawan kosmetik penuh kontroversi, Nur Sajat membuka akaun Instagram baru dengan nama Nur Sajadiah Wanita Paling Seksi selepas akaun Instagramnya dipadam.

BACA :Sajat Buka Akaun Instagram Baru, Kali Ini Guna Nama Nur Sajadiah

December 2nd, 2018

Selalunya dunia seorang selebriti dilihat cukup glamor selain mempunyai kehidupan yang mewah, namun mereka juga mempunyai cabaran tersendiri lebih-lebih lagi apabila dihimpit gosip dan kontroversi. Itulah bayaran yang terpaksa mereka terima apabila popular. Cubalah untuk menepis dan mengelak tetapi ada kalanya memang tidak dapat dihindar.

Seperti biasa, berikut adalah kontroversi yang paling mendapat perhatian sepanjang minggu ini.

1) Muat Naik Video Seksi Berbikini, Sajat Dikatakan Mahu Cabar Kuasa Tuhan

Video Nur Sajat berbikini seksi sambil menari penuh ghairah mendapat teguran daripada PU Amin yang menganggap usahawan kosmetik itu cuba untuk mencabar kuasa Allah SWT. Sajat dikatakan tidak menjaga sensitiviti ramai selain mencemarkan bulan mulia kelahiran Rasulullah dengan aksi yang tidak senonoh.

BACA : Apakah Sajat Mahu Cabar Kuasa Allah SWT? – PU Amin Tempelak Video Sajat Berbikini

2) Neelofa Dikritik Pakai Skirt Jarang Dan Singkat Nampak Kaki

Hadir ke sebuah acara eksklusif, busana serba merah yang digayakan oleh Neelofa dikritik kerana agak jarang dan singkat sehingga menampakkan bahagian kakinya.  Rata-rata netizen menyifatkan fesyen seperti itu tidak sesuai untuk seorang wanita berhijab.

BACA : Netizen Kritik Fesyen Neelofa Lagi, Skirt Jarang Dan Singkat Nampak Kaki

3) Natasha Hudson Didakwa Curang Dengan Bekas Suami?

Menerusi kenyataan yang dimuat naik di Instagram, Zarina Anjoulie mendakwa Natasha Hudson curang dengan bekas suaminya, Carleed Khaza dan itu adalah punca mereka bercerai beberapa bulan lalu. Bukan itu sahaja, Natasha juga sudah mempunyai teman lelaki baru dan bakal berkahwin tidak lama lagi.

BACA : Zarina Anjoulie Dedah Natasha Hudson Curang Dengan Bekas Suami?

4) Aliff Syukri Seronok Dapat RM53K Daripada Google Hasil Kecaman Netizen

Datuk Seri Aliff Syukri melompat gembira saat mendapat bayaran RM 53,000 daripada Google hasil daripada blog dan laman YouTube beliau. Menerusi sebuah video, Aliff mengucapkan terima kasih kepada pihak Google dan juga netizen yang tidak berhenti mengecam beliau. Siapa sangka segala kecaman yang diterima bertukar menjadi rezeki yang lumayan.

BACA : Hasil Kecaman Netizen, Aliff Syukri Dapat RM 53K Daripada Google

5) Fynn Jamal Bengang Suami Dituduh ‘Biawak Hidup’

Penyanyi Fynn Jamal tampil mempertahankan suaminya yang selama ini dituduh sebagai pemalas  dan  dianggap seperti ‘biawak hidup’ kerana tidak bekerja. Kata Fynn, orang ramai tidak tahu suaminya itu sebenarnya seorang yang ringan tulang dalam melakukan kerja-kerja rumah dan perkara itu sudah cukup membuatkan Fynn seorang isteri yang bahagia.

BACA :  Fynn Jamal Nafi Suami ‘Biawak Hidup’, Cukup Bahagiakan Dirinya

 

 

May 28th, 2010

gambar seksi rozita che wan

Di kala kita stress dengan pengumuman kerajaan kita yang begitu “PRIHATIN” untuk berjimat cermat, marilah kita bersama-sama meneka skirt siapakah yang lebih pendek di antara Rozita Che Wan dan Azza Elite di dalam gambar di atas. Kalau dari kebesaran paha, kami rasa Azza Elite nampak lebih besar daripada Rozita. Tapi dari segi kependekkan skirt, agak sukar untuk ditentukan sebab dua-dua lebih kurang je.

Kami rasa Rozita dan Azza sudah pun menyahut seruan kerajaan kita untuk berjimat cermat. Sekarang nie diorang beli baju yang tak cukup kain bukan untuk seksi, tapi sebab itu lebih murah. Mungkin lepas nie lebih ramai artis kita yang bakal berjimat cermat dengan memakai seluar dalam sahaja ke event-event. Tak gitu?

Marilah kita mencontohi artis-artis kita yang begitu cepat dan pantas dalam menyahut seruan kerajaan untuk berjimat cermat. Lepas nie kita pergi kerja naik basikal pulak ~~~