October 30th, 2012

Ahad lalu telah pun berlangsung majlis cukur jambul untuk Tengku Cleopatra Haidar, anak kedua kepada pasangan suami isteri, Que Haidar dan Linda Jasmine. Majlis telah berlangsung dengan begitu meriah sekali di Restoran Songket, Kuala Lumpur.

gambar cukur jambul anak linda jasmine

Turut diadakan serentak ialah sambutan hari jadi yang ketiga untuk anak sulung mereka, Tengku Ratu Haidar. Sama-samalah kita doakan agar keluarga ini akan sentiasa bahagia, murah rezeki dan dipanjangkan umur. 17 lagi gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar Facebook Songket Salikin Sidek.

gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine

Advertisement
August 21st, 2009

Sungguh comel Linda Jasmine masa muda remaja dulu. Korang mesti ingat punyalah video iklan nie. Lepas tengok iklan nie, baru kami perasan yang awek dalam tue rupa-rupanya Linda Jasmine. Macam muka budak baru lepas amik SPM pulak si Linda dalam video iklan kat atas tue.

Kalau anda terlepas pandang, ada gambar terkini Linda Jasmine tengah sarat mengandung yang agak menyeksakan mata masa Filem Festival Malaysia baru-baru nie. Cuba tengok dan bandingkan Linda Jasmine yang dulu dan sekarang. Macam langit dengan bumi kan?

Advertisement
April 17th, 2009

que dan linda

Masa malam ABPBH 2008 hari tue, kami dah perasan sikit kebesaran badan Linda Jasmine. Lengannya agak lebih besar dari biasa. Maklumlah orang tengah mengandung. Bunting pelamin la katakan.

Tapi yang tak tahan bila Que Haidar dengan ikhlasnya cakap dia suka melihat badan isterinya semasa mengandung. Memang sempoi la Que Haidar. Betul kata sesetengah orang, wanita yang mengandung nampak lebih seksi.

Harap-harap Que Haidar sabar ye. Jangan bersenam lebih-lebih. Nanti terganggu anak dalam kandungan. Anyway Que dan Linda Jasmine nampak sangat-sangat sweet.

Advertisement